Залаштунки комплексного сервісу: чому VIVO café на АЗК UPG – це найкраще рішення в дорозі

Щоб наповнити бак авто високоякісним пальним з Європи, Америки чи Близького Сходу, ще й за відчутно лояльними цінами, водії вже звикли обирати мережу UPG. Проте, є й не менш важливі аргументи на користь цих АЗК. Компанія робить акцент на комплексності послуг. Тож, звернути на UPG, означає закрити максимум потреб під час подорожі. Наприклад, таку важливу, як смачно та ситно поїсти усією родиною. Виявляється, оминути увагою кафе ресторанного формату VIVO café, які працюють у цій національній мережі, не просто.

Що так приваблює сюди відвідувачів з’ясовували журналісти видання “Автоцентр”, зазираючи в усі куточки АЗК разом зі спеціальним інспектором із головного офісу компанії.

Слідуючи за цим дуже зосередженим молодим чоловіком територією та приміщеннями комплексу, якоїсь миті ми помітили, що він змінив вигляд – на ньому з’явився халат та шапочка. Це значить, що його чек-лист із понад 250-ма точками контролю підійшов до етапу, на якому перевіряється стан кухні, на якій готуються страви для відвідувачів кафе. Журналістам пощастило побувати за лаштунками одного з найпопулярніших брендів на ринку та на власні очі побачити, з яких деталей вибудовується сучасний сервіс високої якості.

Мабуть, тут варто нагадати, що внутрішній екзамен на відповідність корпоративним стандартам кожен АЗК мережі UPG складає щоквартально. Тобто гарантовано раз на три місяці (але без жодних попереджень!) кожен комплекс зустрічає прискіпливого інспектора з його неодмінним чек-листом. Мета такого контролю – підтримати на бездоганному рівні запрограмовану привабливість об’єктів та їхню зручність для клієнтів.

VIVO café: чистота та сервіс в абсолюті

Після спільного з інспектором «походу» у зону кафе АЗК UPG стало зрозумілим, звідки береться це домашнє відчуття затишку та невимушеності. Виявляється, тут прораховане усе до найменших дрібниць – розміри та розташування столиків, формат і фактура стільців, ширина проходів…

Зрозуміло, що питання чистоти на першому місці, але що показово – підтримується вона якось непомітно, немов само собою, – настільки легко і ненав’язливо персонал зали веде свою боротьбу за охайність.

А остаточно вразив журналістів підхід до чистоти у «дитячому питанні». Стільчик для годування найменших відвідувачів чекає свого наступного клієнта, будучи запакованим у плівку – для збереження «стерильності». Причому ми до кінця не впевнені, чи треба брати це слово у лапки.

Для дорослих автомобілістів – інша зручність. Тим водіям, які проводять багато часу у салоні свого авто, важливою є можливість відпочити на відкритому просторі. Це розуміють у мережі UPG, тому VIVO café як правило мають додатковий літній майданчик. І на нього теж поширюються усі стандарти гостинності UPG.

Все, що видно і не видно

Щоразу інспектор перевіряє не лише те, що видно споживачам, а ще найпотаємніші куточки кожного об’єкту. Особливо це стосується кафе та його кухні, адже тут має бути відмінна чистота і порядок, визначений нормами безпеки харчування.

Варто зауважити, що кухня у VIVO café – це підприємство повного циклу, де усе готується з-під ножа з виключно свіжих продуктів. Тут немає місця напівфабрикатам, кожна страва створюється професійними кухарями під конкретне клієнтське замовлення. Все, що міститься в холодильниках і в коморі промарковане, на стікерах вказана дата та інша ключова інформація про кожну, навіть розпочату пачку.

До слова, усе обладнання кухні – виключно професійне, відповідно до стандартів HACCP. Цьому «технічному» питанню тут приділено особливу увагу.

Якась мить і сніжно-біла серветка інспектора у пошуках пилу та бруду «гуляє» то по поверхні столів, то по шафах, то по таких «провокаційних» поверхнях, як витяжки та плити. Те, що вони у належному стані, підтверджують галочки навпроти пунктів у списку з вимогами.

І ось ми з цікавістю розглядаємо меню, разом з тим, мимоволі насолоджуючись стильним інтер’єром та затишною атмосферою закладу.

Найцікавіше: меню VIVO café

Власне, відвідувачі VIVO café давно звикли, що будь-яких проблем з продуктами тут бути не може. Тому найцікавішим для подорожуючих можна вважати меню – різноманітне, вишукане і одночасно практичне. Інакше кажучи, у ньому є страви і для тих, хто поспішає, і для тих, хто хоче спробувати щось новеньке, і для тих, хто виділяє на їжу окремий час, бо звик отримувати від неї справжнє задоволення.

Концепцію меню тут вибудовано за принципом відтворення домашньої кухні. Щоб, замовляючи страву, яку любиш та пам’ятаєш з дитинства, кожен міг відчути себе, як за батьківським столом, де все приготовлено з любов’ю, а ти – завжди найважливіший гість.

Чи можливо встояти перед борщем із м’ясом, хрумкими та запашними дерунами, або сирниками зі сметаною – питання, звісно, риторичне. Тут кожен обирає за покликом серця та налаштовуючись на відповідну хвилю.

Проте, у закладі можна посмакувати й топовими стравами найпопулярніших кухонь світу. Тут вам і культовий салат Цезар, який ще іноді називають їжею богів, і ніжний вершково-грибний суп-пюре. Для любителів ситно пообідати – томлені яловичі щічки з полентою та овочами, або, наприклад, яловичий люля-кебаб з картопляним пюре.

Звісно, Vivo Café у першу чергу пишається своїми авторськими стравами, але й у розділі експрес-меню є чимало позицій, цікавих не лише для зголоднілих мандрівників, а й для гурманів.

До речі, незмінним фаворитом серед замовлень на UPG залишається бургер, закономірно, що він тут представлений у 7-ми варіаціях. Соковита котлета в цій страві на 80% з високоякісної яловичини, а у поєднанні з ароматною булочкою бріош, впевнені – просто рай для смакових рецепторів.

Важливо, що коли кухня не перевантажена, вашу смакоту подадуть вже через 15 хвилин після замовлення. Тут цінують час клієнта та піклуються, щоб його настрій завжди залишався гарним.

Варто сказати, що навіть якщо ви зовсім не маєте часу на обід, обрану страву бережно запакують у спеціальний контейнер та крафтовий пакет, щоб було легко та зручно взяти її з собою.

Меню час від часу оновлюється та розширюється, завжди є сезонні пропозиції, які бездоганно смакують в конкретну пору року. Просто вражаючим надбанням сезону літо-2023 стала поява лінійки морозива власного виробництва ice U.

Класичний варіант ice DRIFT має улюблений багатьма ванільний смак та подається у хрумкому вафельному ріжку. Гурмани у захваті від ice TURBO з наповнювачем, яке «оформлене» карамелізованим арахісом. Нарешті, для поціновувачів новацій – морозиво ice DRIVE з наповнювачем на вибір.

…Ну а насамкінець ми, певно, мусимо вибачитись перед тобою, читачу, що провокували твій апетит, старанно описуючи тут меню та супутні тонкощі VIVO сafé. Адже це той самий випадок, коли краще раз побачити на власні очі та скуштувати, ніж почитати, що про це думають інші. Хоча ми впевнені, що твої враження будуть не менш яскравими за наші.

Фото пресофісу АЗК UPG

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти