Тест-драйв Mazda 6 Turbo: бізнес-седан чи спорткар?
Седан Mazda 6 на мою суб’єктивну думку один з найкрасивіших автомобілів свого класу. Мабуть так думаю не тільки я, але і виробник, адже після останнього рестайлінгу в 2018 році седан не оновлювався. Однак в цьому році українських фанатів марки порадували і додали в модельний ряд автомобіль з турбованим двигуном на 2,5 літра і в фірмовому кольорі Polymetal Grey. Пройти повз цієї “японської бестії” редакція “Твоя МАШИНА” аж ніяк не могла і зараз я із задоволенням поділюся з вами враженнями.
Нам дісталася машина в максимальній комплектації “ТОР +”, ціна якої на сьогоднішній день 1 096 200 грн.
Зовнішній вигляд
Так, повторюся, в ньому нічого не змінилося і якщо ви побачите машину в потоці ви не зрозумієте якого вона року випуску. Ось тільки новий колір буде відрізняти новинку. Коли я тільки побачила машину в сірому кольорі, у мене відразу ж виникло питання: “А чому вона не червона?”. Але потім я почала ловити на машині погляди перехожих і водіїв і вирішила розглянути автомобіль краще. І знаєте що? Мазда 6 дійсно шикарно виглядає в цьому кольорі!
Все в образі японського седана елегантно і витончено, тому автомобіль третього покоління, який майже не змінився за останні сім років не виглядає застарілим.
Хвилясті лінії виштамповок кузова, хромована підводка решітки радіатора і примруженої світлодіодної оптики, шикарні 19-дюймові легкосплавні диски роблять зовнішність седана динамічною і стрімкою, навіть коли машина стоїть на місці.
Інтер’єр
В інтер’єрі автомобіля також все знайоме і без змін. Все стримано, якісно і з замахом на преміальність. В нашій максимальній комплектації салон з коричневої замші і шкіри Nappa. Кермо красиве і приємне на дотик, в центрі приладової панелі 7-дюймовий tft дисплей. Кольорова проекція на лобове скло здорово полегшує життя за кермом.
Високу центральну консоль на торпедо вінчає мультимедійна система з 8-дюймовим дисплеєм з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Аудіосистема Bose з 11 динаміками звучить відмінно і дає можливість насолодитися улюбленими піснями.
Але найголовніше в салоні, це те, що все розраховано на зручність водія. Вся архітектура інтер’єру створена навколо нього, і створена дуже зручно і ергономічно. Все в межах погляду і витягнутої руки. Всім можна керувати за допомогою зручного джойстика, який завжди під рукою.
На окрему увагу заслуговує вся електроніка Мазди, немає ніяких збоїв і глюків, все працює виключно.
Зміни торкнулися багажника, він в турбоверсії виявився значно менше, ніж у атмосферних сестер – 429 л проти 480 л.
Як їде?
А ось під капотом відмінності найзначніші)
Нова “шістка” отримала 4-циліндровий бензиновий турбодвигун, який вже добре знайомий тим, хто їздив на Mazda CX-9.
Mazda 6 і раніше не була черепахою на дорозі, але з новим для неї 231-сильним 2,5-літровим турбодвигуном з обертовим моментом 420 Нм, а також з спритним шестиступінчастим автоматом – це досить бадьорий і динамічний седан. Навіть не враховуючи «спорт-режим», який змінює, по суті, тільки алгоритм роботи коробки, яка обходиться при цьому лише чотирма першими ступенями, машина, яка поважчала майже на 40 кг через турбодвигун, дає швидке прискорення, кидаючись вперед при найменшому натисканні на педаль.
Їздити на ній одне задоволення, незалежно від того їдеш ти спокійно і плавно або динамічно і драйвово.
Витрата палива на трасі при швидкості 120 км / год у нас вийшла 8,3 літра. А ось в місті у нас вийшло 14,4 літра. Однак варто врахувати, що ця машина просто провокувала їздити динамічно і показувати всім іншим “хто тут татко”.
Звичайна атмосферна Мазда 6 так не їде і не дарує тих емоцій і вражень від водіння і керування автомобілем.
Одним словом, Mazda 6 Turbo – це блискуче поєднання комфорту, плавності, динаміки і драйву в седані бізнес-класу.