Нова Mazda CX 9 2021: що змінив рестайлінг у порівнянні з попередньою Mazda СХ 9?

Друге покоління Mazda CX-9 почали випускати у 2016 році і відтоді позашляховик глобально не змінювали, лише оновлювали деякі моменти. Востаннє це сталося зовсім недавно, тому на тесті у редакції “Твоя МАШИНА” опинився оновлений кросовер у максимальній комплектації “ТОР”, ціна якої 1 514 000 грн. (Актуальна ціна на день публікації огляду).

Під капотом у цієї повнопривідної машини турбований двигун на 2,5 літра з потужністю 231 к.с. і 420 Нм крутного моменту. Коробка – шестиступінчастий автомат.

Габаритні розміри семимісного кросовера вражають:

довжина – 5075 мм
ширина – 1969 мм
висота – 1747 мм
колісна база – 2930 мм
кліренс – 222 мм без урахування ваги водія в 75 кг та 220 мм з урахуванням ваги

Що змінилося?

1. З’явилася більш дешевша комплектація “STYLE”
2. Адаптивний круїз-контроль
3. Решітка радіатора
4. Сидіння зі шкіри Nappa отримали ромбовидну прострочку
5. Камера 360
6. Поліпшили безпеку
7. Максимальна комплектація отримала 20-ті колеса в новому дизайні
8. Бездротова зарядка

Ще в “Топі” є люк, дзеркала складаються автоматично, адаптивне матричне світло, електропривод дверей багажника, пам’ять налаштувань та вентиляція передніх сидінь. Безрамне дзеркало, шторки на задніх дверях, проекційний дисплей.

Apple CarPlay тепер підключається повітрям.

А в іншому це старий добрий СХ-9, який підкорює одночасно і відносною плавністю та м’якістю ходу та гарною керованістю та динамікою.

У салоні все “по-багатому” і як у всіх мазда зручно і ергономічно. Сидіння зручні, але після 100-150 км копчик німіє, а після цього вже зручно сісти не виходить. А ось звучання аудіосистеми Bose на мить дозволяє забути про будь-який дискомфорт, адже 12 динаміків створюють атмосферу справжнього клубу.

Дорослому можна комфортно розташуватися на першому та середньому ряду, 3-й ряд все ж таки більше призначений для дітей.
Навіть при семимісцевому розкладанні багажник не стає умовним і вміщує 230 літрів. Третій ряд складається двома симетричними частинами, доводячи запас вантажного простору до 840 літрів, а другий ряд сидінь розділений у співвідношенні 60/40 доводить місткість багажника до 1848 літрів. В обох випадках виходить зовсім рівна підлога.

У місті машина просто пливе, виділяючись у потоці своїм зовнішнім виглядом та габаритами. Здавалося б, що семимісний кросовер не дуже маневрений, але на ньому легко маневрувати завдяки його розмірам і статусності. Витрата в місті не дуже економічна – 12,6 л/100 км.

Якщо потрібно набрати швидкість, машина відразу ж плавно набирає швидкість і також плавно і м’яко гальмує. Педальний вузол зручний та чуйний.

На трасі їхати комфортно, машина добре тримає дорогу та керується. Адаптивний круїз працює виключно, витрата палива при швидкості 120 км/год у нас вийшла 9,1 л.

Шумоізоляція на трасі теж показала себе з кращого боку, хоча я від флагмана японського бренду і не чекала іншого.

Коли дивишся на машину або сідаєш у салон, ти відчуваєш, що це добротна хороша машина для серйозних чоловіків чи жінок, які досягли своєї мети в цьому житті і не хочуть нічого нікому доводити, просто хочуть їздити комфортно.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти