Новий Skoda Kodiaq 2022 огляд та тест-драйв: що змінив рестайлінг у порівнянні з попереднім?
Кросовер Škoda KODIAQ з’явився у 2016 році і одразу став улюбленцем автомобілістів. І ось через 5 років автомобіль отримав рестайлінг, і я вам зараз розповім, що змінилося в порівнянні з попередньою моделлю.
Відео-огляд від «Твоя МАШИНА»:
На тесті у “Твоя МАШИНА” повнопривідний Шкода Кодіак у максимальній комплектації L&K з бензиновим двигуном TSI об’ємом 2 літра, потужністю 180 к.с., коробка передач 7-ступінчаста DSG і тут як ви зрозуміли, оновленнями і не пахне, навіщо міняти те, що так добре зарекомендувало себе?
Крім бензинових двигунів ще пропонується 2-х літровий дизель.
Що ж нове з’явилося у оновленому KODIAQ?
Перше – це колір сірий Graphite, якого раніше взагалі не було у автомобілів Шкода
Друге – зовнішній вигляд передньої частини та оптика.
Змінився дизайн капота, бампера, з’явився передній спойлер, виконаний під алюміній, з’явилися повітрозабірники.
Решітка радіатора стала 8-ми кутовою та більш вертикальною.
З’явилися нові малюнки дисків. Крім 17-дюймових сталевих коліс також представлені литі диски розміром від 17 до 20 дюймів. У нашій комплектації 19-ті колеса
Нові фари – одне з головних нововведень у передній частині автомобіля. Новий KODIAQ серійно оснащується базовими передніми фарами LED з протитуманними фарами, а передні LED фари з технологією Matrix доступні як опція, а у версіях Sportline та L&K вони входять до стандартної комплектації.
Ми перевірили матричне світло у темну пору доби і залишилися задоволені тим, як він вирізає зустрічні машини та предмети.
Третє – задня частина автомобіля
Серед найбільших змін глянсовий чорний спойлер на даху, додатковий стоп-сигнал, ребра та верхня частина дверей багажника.
Як і у випадку з переднім спойлером, задній спойлер також включає власну, виконану під алюмінієву смугу, проте на L&K цей елемент хромований і раніше був у Кодіака.
Домінуюче місце у задній частині автомобіля займають задні LED фари. В оновленому KODIAQ вони доступні в стандартній комплектації, а починаючи з рівня Ambition і вище включають функцію привітання та динамічні індикатори.
Габаритні розміри не змінилися:
Довжина – 4697 мм
Висота – 1681 мм.
Ширина – 1882 мм
Колісна база – 2790 мм
Кліренс – 190 мм
Четверте – інтер’єр
Сидіння та оббивки на них теж оновилися.
Вперше KODIAQ запропонує сертифіковані ергономічні шкіряні сидіння з масажною функцією, і тепер вони завжди будуть вентильовані.
У нашій комплектації просто шкіряні сидіння із перфорацією.
Освітлення салону тепер включає також освітлення простору для ніг пасажирів спереду та ззаду. Ще одним нововведенням покращеного освітлення, яке суттєво відрізнятиметься у темряві, стали передні двері KODIAQ, оснащені функцією проектування логотипу ŠKODA на землю. Додатково, новий KODIAQ включає підсвічування кишень передніх дверей.
В інтер’єрі з’явилися нові елементи декору, якими комплектуються оригінальні комплектації. Ще однією новою особливістю стала прострочка. Раніше вона була присутня тільки в підлокітниках, а тепер прикрашатиме також дверні панелі та приладову панель.
Аудіосистема Кантон отримала два додаткові динаміки.
Кермо, як і раніше, двоспицеве.
У нашій комплектації панель приладів аналогова, електронна ж приладка теж отримала оновлення.
Що ще є цікавого у Кодіаку?
– Дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням;
– Центральний замок з безключовим доступом та функцією запуску двигуна старт/стоп;
– Додатковий передній захист дна плюс захист від каміння;
– Центральний підлокітник спереду, який можна відрегулювати під будь-яку висоту;
– Система круїз-контролю та обмежувач швидкості;
– Підігрів форсунок омивача спереду;
– Лобове скло із теплоізоляційного скла;
– Задній та передній парктронік;
– Обігрів передніх та задніх сидінь з роздільним керуванням;
– Камера переднього та заднього огляду з двома бічними камерами;
– SMART LINK (бездротовий для Apple);
– Електричне регулювання передніх сидінь з функцією пам’яті;
– У камери заднього виду є омивач;
– Зовнішні дзеркала з функцією пам’яті, автоматичне затемнення, регулювання, складання та окремий підігрів;
– Два бардачки.
Ще, звичайно ж, є парасолька у водійських дверях, у пасажира її тепер немає і на центральній консолі можна трохи пограти в конструктор і міняти зовнішній вигляд з підсклянників на просто рівну поверхню.
Окреме кохання всіх власників Шкода та заздрість власників автомобілів інших брендів – філософія Simply Clever.
Багажник з електроприводом має об’єм 835л і збільшується до 2065л, якщо скласти задній ряд сидінь. Рівної підлоги в комплектаціях Sportline і L&K не виходить через те, що запаска тут докатка і там же розташований сабвуфер аудіосистеми. У початкових комплектаціях, де повнорозмірна запаска – рівна підлога.
У багажнику просто безліч гачків, сіток і ніш, мені здається тільки через це, вже можна закохатися в Кодіак.
Так як це не зовсім звичайний для нас тест-драйв і ми на машині практично не їздили, я не можу розповісти про її ходові якості. Під час нетривалої поїздки містом, мені було зручно, не галасливо, плавно і комфортно.
У лісі повнопривідний Кодіак чудово справлявся з нерівностями і чималими коліями від вантажівок, а кліренсу вистачило для того, щоб нічого не торкнуться дном. Одна гірка нам довго не піддавалася, але в результаті ми її перемогли!
Витрату палива можу вам назвати тільки виходячи з відгуків власників дорестайлових версій, місто від 9 до 11 літрів, а траса у р-ні 7,5 л.