На другому етапі реорганізації дорожнього руху в історичній частині Подолу почав діяти ряд нововведень – рух громадського та приватного транспорту через Контрактову площу повністю перекрили.

Реформування схеми руху транспорту на Подолі набуває нових масштабів. Всі нововведення почали діяти з першого травня. В соціальних мережах викладена схема руху вже викликала обурення громадян.

Київською владою зроблені наступні нововведення:

А. Влаштування лівого повороту: Наберережно-Хрещатицька – Хорива, з одночасною забороною лівого повороту: Наберережно-Хрещатицька – Спаська.
Завдяки реорганізації буде створено накопичувальну кишеню для транспорту, який виконує лівий поворот та розворот з вул. Наберережно-Хрещатицької. Це повинно призвести до збільшення пропускної спроможності вул. Набережно-Хрещатицької, в напрямку вул. Набережно-Лугової, та суттєво скоротить довжину заторів по Набережно-Хрещатицькій – Набережному шосе, в ранкові години пік.

В: Організація віднесеного лівого повороту: Верхній Вал – Межигірська, через: вулиці: Костянтинівська – Хорива.
Завдяки реорганізації має збільшитись пропускна спроможність перехрестя: Верхній Вал – Межигірська, що суттєво скоротить довжину заторів по Верхньому Валу – Глибочицькій, у вечірні години пік.

С: Зміна напрямку руху вулиці Волоської, та навколо кварталу: Іллінська – Братська – Борисоглібська.
Завдяки реорганізації відбудеться розвантаження вул. Межигірської (особливона відрізку: Нижній Вал – Набережно-Лугова), що призведе до збільшення загальної пропускної спроможності вуличної мережі Подолу.

Крім іншого, зміна напрямку руху по вул. Волоській дозволяє повністю перекрити рух Контрактовою площею, на відрізку: Іллінська – Сковороди, що має збільшити похідний простір Контрактової площі, приєднавши до неї комплекс Братського монастиря – Києво-Могилянської академії.

Джерело: Департамент транспортної інфраструктури КМДА