Українців продовжують штрафувати за «євробляхи»

Проблема «євроблях», а точніше доступності легкових автомобілів, має шанси на вирішення. У Верховній Раді прийняті за основу законопроекти, які пропонують скасувати вимоги «Євро» та встановити новий акциз за спеціальною формулою. Також відміна екостандартів не призведе у 2020-му (введення Євро-6) до фактично повного закриття можливості «пригону» бюджетних авто із-за кордону.

Однак парк «єврономерів», розмір якого сягає близько півмільйона автомобілів, є. І поки що на більшість «євроблях» почепити українські номери неможливо. Отже, перейдемо до головного питання: чи складають на водіїв нерозмитнених авто протоколи за порушення, і які фактичні розміри штрафів стягали у першому півріччі 2018 року за їзду на «євробляхах»? За цією інформацією ми звернулися до Державної фіскальної служби, яка надала редакції AUTO.RIA офіційну відповідь.

Отже, впродовж січня-червня 2018 року за порушення термінів транзиту (ст. 470 Митного кодексу) митниками було оформлено 14 223 протоколи, за якими загальна сума накладених штрафів складає 92 млн грн. Тобто, в середньому одне «транзитне» порушення «обходилось» у 6470 грн.

Не оминули митники і «тимчасово-ввезених»: за порушення термінів, передбачених у статті 481 МКУ складено 3749 протоколів на загальну суму штрафів 49 млн грн. В середньому на одне авто випала чимала «кара» у розмірі 13 тисяч гривень.

Втім, у відповіді ДФС жодного разу не згадано про статтю 485 МКУ, якою встановлено штраф у розмірі 300% суми розмитнення за «ухилення від сплати митних платежів».

Отже, реальна картина із порушеннями, зафіксованими митниками у відношенні «євроблях», тепер більш-менш зрозуміла. Залишається дочекатись вересня, коли, імовірно, питання із зміною правил розмитнення будуть врегульовані на законодавчому рівні, і громадянам не доведеться шукати «обхідні канали» щоб отримати у своє розпорядження доступне авто.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти