Альтернатива Богданам і Спринтерам: в Україну можуть хлинути дешеві автобуси з Білорусі

Мінський автомобільний завод офіційно запустив продажі вантажних фургонів МАЗ-365022 і мікроавтобусів МАЗ-281040, складальне виробництво яких розгорнулося в Бресті, на вільних площах ВАТ «Брестмаш».

Про це повідомляє Укравтопром з посиланням на прес-службу МАЗ.

Презентація новинок пройшла в Мінську на виставці «БАМАП-2019».

Оголошено і ціни на малотоннажники для місцевого ринку. Так, прайс на вантажний фургон МАЗ-365022 стартує від 56,5 тисячі білоруських рублів з урахуванням ПДВ (близько 720 тис. грн.), а мікроавтобус МАЗ-281040 коштуватиме покупцеві не менше 62 тисяч білоруських рублів (близько 790 тис. грн.).

Обидві МАЗовскі новинки є ліцензійними китайськими автомобілями JAC Sunray. Практично вся комплектація для них надходить з КНР. Однак на заводі запевняють, що в їхніх планах на майбутнє значиться серйозне підвищення локалізації виробництва.

Мікроавтобуси МАЗ-281040 і фургони МАЗ-365022 оснащені турбодизельними моторами потужністю 150 «коней», які працюють в парі з «механікою». Обидві машини відповідають класу Євро-5 і, як запевняють на МАЗі, ці машини можуть використовуватися в країнах СНД, ЄАЕС і Україні.

Мікроавтобус вирізняють солідні габарити і місткість. Довжина – 6 метрів, ширина – 2,1, висота – 2,65 м, а колісна база – 3,57 м. Салон можна вибрати самостійно – від вантажного до пасажирського з 16 сидіннями, не рахуючи місця водія. Для пасажирів встановлені зсувні двері. У базовий комплект входять комфортабельні сидіння з регулюванням нахилу спинки, кондиціонер, круїз-контроль і магнітола. Передбачені також задній парктронік і електронна система розподілу гальмівних зусиль.

Вантажний фургон в свою чергу включає суцільнометалевий кузов і інтегровану в нього раму. Вантажопідйомність автомобіля становить 1430 кг, а максимальна маса – 4 тонни. У стандартну комплектацію включені кондиціонер, парктронік, круїз-контроль і повний електропакет: привід дзеркал, електричні склопідйомники і центральний замок.

Як повідомили представники МАЗу, весь проект з виробництва малотоннажників повністю реалізований за рахунок власних коштів підприємства.

Джерело Укравтопром


Не пропустіть