Як коронавірус вплине на автомобільну галузь в Україні

Криза, спричинена COVID-19, не оминула і автомобільну галузь – як загалом у світі, так і в Україні зокрема. За підсумками березня продажі нових автомобілів скоротилися на 10% – у порівнянні з лютим 2020 року, та на 15% порівнянні з минулорічним періодом.

Про це повідомляє Твоя МАШИНА з посиланням на прес-службу ФАУ.

Повідомляється, що на початку карантину більшість автосалонів і дилерів зіткнулися із неможливістю фізичного продажу автомобілів, тому це підштовхнуло їх до продажів онлайн. Фактично вірус дав поштовх переходу автомобільної індустрії у цифровий формат та зміні акцентів. Автомобільний бізнес активно переходить на онлайн-продажі, дилерські центри пристосовуються до нових умов.  Автосалони вже запропонували свої послуги в онлайн-форматі. Наприклад, дилери ŠKODA реалізують нову концепцію дилерського підприємства в контексті Індустрії 4.0, спрощуючи процес купівлі автомобіля та роблячи його user-friendly. І хоча Кабінет Міністрів України своєю постановою від 2 квітня дозволив продаж нових авто, тенденція до діджиталізації процесу продажів, для якої COVID-19 став каталізатором, буде розвиватися й надалі.

Разом з тим світовий автопром теж зазнає кардинальних змін у зв’язку з COVID-19. Так, чотири провідні асоціації європейського автобізнесу (ACEA, CLEPA, ETRMA та CECRA) направили до Єврокомісії листа з проханням пом’якшити строки та цільові показники з викидів СО2 для європейських автомобілів. Якщо рішення про послаблення вимог з викидами буде прийнято, це змінить парадигму існуючого автопрому як у Європі, так і у світі в цілому.

Автопром і раніше зазнавав значних змін. Та COVID-19 виступив прискорювачем таких трансформацій. Важко спрогнозувати, що далі чекає на автомобільну галузь, та зрозуміло одне: автомобільна промисловість вже не буде такою, як була учора.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти