Стало відомо, до чого може привести сформований дефіцит чіпів в автопромі

У 2021 році багатьом провідним автовиробникам довелося зіткнутися з дефіцитом мікрочіпів. Серед постраждалих компаній є такі гіганти, як Toyota, Ford, Honda, General Motors і Renault, передає «Твоя МАШИНА» .

Щоб не зупиняти виробництво, виробники вирішили випускати комплектації машин без ключових опцій. Мікросхеми потрібні для систем ABS, ESP, електронного блоку управління двигуном або мультимедіасистема. Зараз мікрочіпи необхідно чекати приблизно півтора року, а до їх поставок виробники приймають попередні замовлення на автомобілі.

Було прийнято рішення дозволити випуск машин без кнопок аварійної сигналізації «ЕРА-ГЛОНАСС». Виняток – спеціальна техніка, громадський транспорт, а також інша техніка, яка вимагає особливого контролю. Кнопки аварійної сигналізації будуть встановлюватися у міру надходження комплектуючих, але приблизні терміни ніхто назвати не може.

Компанія «АвтоВАЗ», крім систем «ЕРА-ГЛОНАСС», зайнялася виробництвом моделей Lada Granta, Vesta і Xray без мультифункціонального керма і магнітоли. Можливо, восени в продаж надійде Granta без кондиціонера, а також ABS з електронним розподілом гальмівних сил. Коштувати така версія буде помітно дешевше.

Коли закінчиться криза, ніхто не знає. Виробники планують не тільки випускати супербазовие версії машин, але і зупинити конвеєри. Адже криза може тривати до 2023 року.

Виробники електроніки намагаються вирішити проблему своїми шляхами. Так, вони запускають програми, які реанімують виробництва. Наприклад, тайванський постачальник напівпровідників Taiwan Semiconductor Manufacturing Company зміг наростити на третину виробництво напівпровідників в першій половині 2021 року в порівнянні з попередніми шістьма місяцями. Також компанія планує відкрити нові виробничі потужності, але це займе якийсь час.


Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти