Водіям розповіли, як не залити неякісне паливо та чому цього слід остерігатися

Відрізнити якісний нафтопродукт від сурогату неозброєним оком неможливо. І, тим більше, непросто отримати якусь компенсацію за зіпсований двигун, особливо в умовах війни, коли правоохоронні органи та суди працюють, м’яко кажучи, не дуже оперативно.

Найчастіше від некондиційного бензину страждають свічки – вони покриваються залізовмісним нальотом, який порушує іскроутворення, а в гіршому випадку можуть навіть вийти з ладу котушки запалення. Дешеві октанопідвищувальні присадки в бензині уповільнюють згоряння паливної суміші, що може призвести до розплавлення поршнів та клапанів. Перед цим водій відчуває падіння моменту двигуна (“слабка тяга”).

Через низьке октанове число можлива нещадна детонація, яка може закінчитися руйнуванням деталей циліндро-поршневої групи або як мінімум деяких датчиків.

Сучасні дизельні двигуни страждають навіть від мікроскопічних частинок у паливі. Насамперед мова йде про форсунки.

У паливних системах дизелів типу Common Rail паливо подається в циліндр під тиском до 2000 атм. Відповідно, тверді частинки забруднень, які несуться у потоці солярки, на великій швидкості ударяються об стінки каналів форсунки, вибивають раковини в сідлі клапана і порушують його герметичність.

Що робити, щоб не заправитися поганим пальним

На жаль, в умовах, коли в країні йде війна, дотримуватись правил безпечної заправки дуже часто неможливо. І все ж:

Намагайтеся заправлятись тільки на брендових АЗС. Купівля палива в каністрах у спритних заповзятливих громадян – надійний спосіб нарватися на контрафактний продукт.

Купуючи пальне у незнайомців, продемонструйте їм, що вам небайдужа якість товару.

Демонстративно зафіксуйте номер їхнього телефону, прикмети їхнього авто, вимагайте додаткових контактів і жартома пообіцяйте розбирання у разі пошкодження двигуна. Якщо ці люди продають свідомо неякісний продукт, вони відразу знайдуть привід припинити угоду.

Не заливайте бензин чи дизель у порожній бак. Краще, якщо в ньому залишатиметься близько половини якісного палива. Навіть якщо виявиться, що ви випадково придбали сурогат, до двигуна він дійде в дуже розбавленому вигляді менш небезпечної концентрації.

Заправляючись із каністри, використовуйте лійку із дрібним фільтром-сіткою, який затримує воду та деякі частинки забруднень.

Для дизелів у морози слід як превентивний захід використовувати присадку-антигель. Адже відігрівати фільтри та трубопроводи, “запижовані” застиглим парафіном, набагато складніше.



Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти