Блокувальники та інші “залізні” засоби проти викрадення автомобіля
Усі існуючі охоронні системи і протиугінні засоби розділені на дві великі групи – з електронним керуванням та суто механічні. Але головне, чим відрізняються вони – це, так би мовити, їхні зони відповідальності.
“Кочерга” на кермо
Це пристрій, який не дає змоги повернути кермо, і це може бути реалізовано одним з двох способів: або гак “кочерги” чіпляється за одну з педалей, або великий упор впирається в верх торпедо. Пристрій з гаком неначе як більш ефективний, але його важче встановлювати на місце. Механізм другого типу має такий недолік, як більшу громіздку форму, що незручно для зберігання.
Блокувальник педалей
Цей пристрій застосовують не так часто, але він теж недорогий і має кілька варіацій виконання. По-перше, це може бути простенька планка, яка об’єднує між собою педалі зчеплення і гальм. Ставити і знімати її, щоразу нахиляючись під кермо, доволі незручно, тому розроблена модифікація цього пристрою з довгою ручкою і замком на ній.
Замок на коробку
Найбільш простий у використанні механічний пристрій – блокувальник важеля (селектора) коробки передач. У найкращих системах водієві достатньо повернути ключ у замку, вбудованому в центральну консоль. А у найгіршому випадку потрібно вручну вставити великий штир, витягнути який можна лише після повороту ключа.
Додаткові замки
Варто сказати також про підзабуті вже сьогодні додаткові замки з електромеханічним приводом. На них можна закривати капот двигуна та, наприклад, двері. Оскільки вони не залежать від штатних замків автомобіля і приводу центрального замка, то відкрити ці запори зловмиснику зазвичай не вдається: він просто може не здогадуватися про них. Сьогодні крадіжки деталей з-під капоту трапляються нечасто, а дорогі авто зазвичай мають надійний гараж, тож додаткові засуви популярності не мають.