Гума, акумулятор та коробка передач: найпоширеніші помилки водіїв перед першим снігом
Водіям нагадують, що для нормальної зими необхідно уважно стежити за своїм автомобілем ще восени
Якщо порівнювати із зимою, то осіння пора – це дуже легкий час, як для водія, так і для транспорту. Однак не варто забувати про технічний стан автомобіля восени, адже всі знають – як проведеш осінь, так і зустрінеш зиму. Пропоную нашим читачам дізнатися про “найпопулярніші” помилки, яких припускаються автовласники восени.
Для переважної більшості водіїв орієнтир для зміни коліс – це сніг та лід на дорозі. Щоб не потрапити в загальний ажіотаж з перевзуттям авто, варто задуматися про встановлення зимової гуми вже на момент перших заморозків у жовтні-листопаді.
Взимку навіть ті водії, які люблять лихоманити на дорозі – стають відносно спокійними, адже коли навколо сніг та лід плавність при прискоренні та гальмуванні, а також при маневрах – запорука безпечного водіння. Тут головне вчасно усвідомити, що зима вже близько і потрібно потроху звикати до зимового стилю водіння.
Акумулятор ще одну зиму протягне
Акумуляторна батарея найбільше піддається впливу холоду, тому якщо акумулятор вже на останньому подиху, то його слід терміново поміняти. Якщо акумулятор обслуговується, необхідно привести в норму електроліт і дозарядити акумулятор перед зимовим використанням.
Універсальні склоомивачі та склоочисники
Що склоомивач, що склоочисники є розхідником, тому перед зимою обов’язково потрібно залити зимовий склоомивач, щоб потім не довелося розморожувати літній прямо у бачку. Двірники зазвичай служать один сезон (близько 6 місяців при інтенсивній їзді). Тому не слід їх відновлювати всіма можливими способами, як правило, їх легше та дешевше замінити.
Водії забувають про коробку передач
Якщо з прогріванням двигуна більшість водіїв вже упокорилися, то прогрів коробки для більшості водіїв є справжнім відкриттям. Так, бажано прогрівати як автоматичну, і механічну трансмісію. Щоб прогріти коробку передач, необхідно перші кілька кілометрів їхати максимально плавно, поки коробка не набере робочої температури.
Водії не стежать за системою охолодження двигуна
Перед приходом холодів рекомендується перевіряти щільність антифризу за допомогою аерометра, щоб автомобіль потім не закипів у мінусову температуру. Також слід перевірити чистоту радіаторів, усіх патрубків та сполучних систем.