Назвали 5 найпроблемніших коробок передач у сучасних автомобілях
Коробка передач – це один із найскладніших і найдорожчих механізмів у будь-якому автомобілі. У деяких колах автомобілістів прийнято вважати, що саме автоматична коробка є побратимом слів «проблема» та «ненадійність».
Однак насправді будь-яка трансмісія може бути джерелом регулярних проблем і причиною відвідування СТО. Особливо, якщо її якість залишає бажати кращого вже із заводу. Ось кілька таких «механік», яких краще триматися подалі.
1. QR523
В основі – це ліцензійна коробка передач Mitsubishi F5M42, але з низкою доробок. Конструкція двох трансмісій майже ідентична, хоча взаємозамінність більшості деталей уявна. Саме QR523 має серйозні проблеми з якістю валів і синхронізаторів. Після 50 тисяч кілометрів пробігу в коробці можуть з’являтися різноманітні протікання.
2. ВАЗ-2180
Який може бути антирейтинг якості без російської продукції. Цей не виняток. Тут ми маємо 5-ступінчасту коробку передач з багатим родоводом. Насправді навіть після низки модернізацій цей агрегат ВАЗ не зазнав серйозних змін. Із важливих доопрацювань – модернізація 2015 року. Тоді вдалося подолати шум і вібрацію коробки, дякуючи західним технологіям. Однак коробка все ще страждає від швидкого зносу ряду важливих компонентів, а також від недостатньої чіткості перемикання передач.
3. F17
В цілому коробка F17, як і її полегшений варіант F13 – це непогані агрегати, якщо йдеться про роботу з двигунами родом з 1990-х років з потужністю до 100 кінських сил і скромним крутним моментом. І тут коробка може прослужити і 250 тисяч кілометрів. Однак, якщо коробки виявляються з потужнішими двигунами, то швидкість зносу збільшується в рази. І тут 80 тисяч кілометрів пробігу – вже добре.
4. M56CF
Коробка, якій свого часу судилося стати родоначальницею одного з найбільших сімейств МКПП. На жаль, через те, що виробники від початку хотіли створити компромісний, максимально економний варіант трансмісії, вийшло не дуже. І це ще лагідно сказано. У тому чи іншому вигляді проблеми M56CF виникають майже з усім вмістом від підшипників і сальників до шестерень і синхронізаторів.
5. IB5
Вперше IB5 було встановлено на «Фокус» у 1999 році. Незважаючи на низку незаперечних переваг цієї МКПП, вже через рік стало зрозуміло, що саме вона є слабкою ланкою в конструкції автомобіля. Насамперед у трансмісії страждають шестерні та синхронізатор. Саме з їхнього зносу починаються і всі інші проблеми.