Водіям розповіли, як визначити, що у автомобіля великий пробіг
Для багатьох власників цифри на одометрі слугують орієнтиром, коли потрібно міняти авто на нове: адже машину з великим пробігом продати складніше. Але деякі роблять інакше: їздять на старій машині “до упору”, а потім скручують пробіг одним з відомих способів.
Строго кажучи, пробіг уживаного автомобіля завжди прив’язаний до віку, і знавці приведуть вам масу викладок з типовим щорічним пробігом для України. Середнє по країні значення – близько 15 тис. км на рік. Для великого міста (особливо якщо автомобіль молодий) ця цифра становить 25 тис. км, а для глибинки, де відстані трохи менші, типовий середній показник – 10-12 тис. км.
Дефект проявляється, якщо машина проїхала понад 200 тис. км. Також перевірте фіксатор водійських дверей – у майже новій машині він добре тримає їх у проміжних положеннях. А після 100 тис. км починає помітно слабшати.
Кермо рідко змінюють під час продажу — надто затратно. Тому його вигляд може стати індикатором всього стану. Сильні потертості, нитки, що стирчать, стерті піктограми говорять про те, що машина проїхала 150—200 тис. км.
Пошкодження на фарбі
Множинні сколи та тріщини на покритті свідчать про чесні 100 тис. км. пробігу. Але ще більше насторожити має ідеальне покриття б/в авто. Можливо, під шаром фарби та шпаклівки ховаються сліди ДТП. Перевірити приховані дефекти можна за допомогою товщиноміра.
Стерті накладки на педалях
Гумові накладки стираються пропорційно до пробігу. Якщо автомобіль наїздив 80-100 тис. км., Гума на зчепленні зношується до металу. Під час пробігу понад 300 тис. км. накладки можуть повністю стертися.
Стан крісла водія
Якісна тканинна оббивка може прослужити сотні тисяч кілометрів, а ось наповнювач просідає швидше. Перші складки на боковині з’являються десь на 100 тисяч. Те саме і з екошкірою. На 70–100 тисячах кілометрів оббивка починає тріскатися. Якщо крісло водія у чохлі, обов’язково зніміть його та уважно огляньте сидіння.
Кромка на гальмівних дисках
Пробіг можна визначити за станом гальмівних дисків. У машин з пробігом понад 70 тис. км на краю диска можна побачити смужку, її називають бортиком. Якщо смужка 2-3 мм, це говорить про пробіг понад 100 тис. км – таку колодку настав час замінити.