Назвали недоліки вживаних автомобілів, на які можна не звертати увагу при покупці

Вибір нового автомобіля – далеко не найдешевше задоволення, тим більше, якщо бюджет дуже обмежений. Відповідно, багато покупців починають шукати перспективний варіант на вторинному ринку, щоб не влазити в борги, намагаючись здолати придбання машини в салоні, причому з явно гіршою комплектацією та характеристиками. Тим не менш, до купівлі вживаних екземплярів слід ставитися з особливою уважністю, враховуючи масу «підводного каміння» та нюансів, з якими можна зіткнутися в майбутньому, інформує “Твоя МАШИНА”

Нюанси купівлі автомобіля на вторинному ринку

Придбання вживаного автомобіля, як і будь-якої іншої техніки, що була у використанні, завжди супроводжується ризиками, тому потрібно зважати на це. І перед тим, як розпочати укладання угоди, слід ретельно усвідомити можливі наслідки при виборі варіанта із сумнівною історією.

Проте є безліч побоювань, які часто є марними, і на них можна просто заплющити очі. Розберемося із основними пунктами.

1. Вік автомобіля

Насамперед слід зробити для себе остаточний висновок – вживані автомобілі вкрай рідко продаються в ідеальному стані, а зазвичай потрапляють на ринок з очевидних причин. Дуже часто під виглядом відмінного товару вам пропонують жертву ДТП або машину з серйозними проблемами, що торкаються двигуна, електроніки та інших важливих вузлів. І чим «свіжіший» екземпляр, тим вищі шанси бути ошуканим продавцем. Адекватні люди навряд чи захочуть продати нову машину, бо втратять на цьому круглу суму.

Тобто великий вік автомобіля в цьому випадку – явно не проблема. Але що довше автомобіль перебуває у експлуатації, то швидше зростають ризики того, що він опиниться у ДТП чи почне банально сипатися від старості. Залишається питання отримання докладної та прозорої історії з описом усіх проблем та їх усунення попереднім власником.

На практиці часом краще купити авто з дрібними подряпинами та вм’ятинами, ніж варіант із ідеальним лакофарбовим покриттям, яке через 2-3 роки експлуатації почне просто злазити.

2. Пробіг

Наступний момент, за яким не завжди варто “міряти” якість вживаного автомобіля – пробіг. Послугами скручування показань одометра займаються навіть цілком порядні автомайстерні, не кажучи вже про гаражні СТО.

Прагнути купити машину з пробігом 100 тис. км – порожня витівка. Після перегляду кількох десятків оголошень буде нескладно здогадатися, що багато продавців, причому переважна більшість, часто просто намагаються завести потенційних клієнтів в оману. Свіжі авто часто вписують в умовні 50-60 тис. км пробігу, 10-річні – в 100-150 тис. км, а всю масу, що залишилася, – до 200 тис. км пробігу. Таким чином складається враження, що основна частина автотранспорту, незважаючи на свій пристойний вік, усі свої роки просто стоїть на парковці.

Але навіть якщо ви на 100% впевнені у чесності пробігу, це не є гарантією того, що «залізний кінь» в ідеальному стані. Нерідко власники продають машину перед майбутнім і великим технічним обслуговуванням, з яким доведеться розбиратися вже новому користувачеві.

У деяких випадках покупка машини з 200-300-тисячним пробігом, але чесною історією, виглядає перспективнішою, ніж вибір «кота в мішку». Тим більше, якщо показання одометра документально підтверджено дилерським центром, де проводилося сервісне обслуговування.

Додаткові моменти, на які можна заплющити очі при покупці авто

Як ви могли побачити з попередніх пунктів, купити ідеальне авто на «вторинці» – вкрай непросте завдання, адже по-справжньому добрий екземпляр навряд чи буде виставлений на продаж. Тому досвідчені автомобілісти змушені йти на компроміси, заплющуючи очі такі нюанси:

Відсутність регламентного ТО. Далеко не всі автовласники добропорядні та відповідальні у плані проведення планового технічного обслуговування свого автомобіля. І якщо ви виявили в машині темне масло або зношені фільтри, не варто приділяти цьому багато уваги, оскільки заміна розхідників є обов’язковим заходом після покупки. При виконанні передпродажної діагностики краще приділити більше уваги стану силового агрегату, підвіски та коробки передач.

Тріщини на склі. На автомобілях, що були у використанні, часто зустрічаються тріснуте скло. Іноді водії не поспішають міняти їх, щоб довести покупцю, що машина не була у великій аварії і на ній встановлено заводське скло. Тому це не критичний момент, через який варто відмовлятися від покупки цілком перспективного варіанту.

Однак додатковий привід для торгів з’являється. Проте головне – переконатися, що тріщина не знаходиться по центру у зоні видимості водія, оскільки при перереєстрації транспортного засобу можна зіткнутися з проблемами.

Затерті фари. Освітлювальні прилади в сучасних автомобілях швидко стають каламутними та втрачають початковий вигляд. Але це не привід для сильного розладу, тому що їх можна швидко відполірувати до початкового стану, причому без великих вкладень, а безкоштовно вдома.

Подряпини і вм’ятини. Вище ми вже говорили, що знайти ідеальну машину, яка не бере участі в дорожньо-транспортних пригодах, дуже складно. Тому не варто сильно дивуватися наявності подряпин або вм’яток на кузові. Головне – переконатись у відсутності слідів корозії на кузовних елементах. А інші косметичні нюанси можна конвертувати у непогану знижку від початкової ціни, запропонованої продавцем.

Недоглянутий салон. З найбільшою інтенсивністю в автомобілі зношується салон. На деталях із пластику з’являються потертості, шкіра засолюється, а тканинні елементи покриваються плямами. Однак, скориставшись послугами професійних детейлінгових сервісів, можна суттєво пожвавити салон. Але якщо автомобіль дуже брудний, в ньому стоїть стійкий запах тютюнових виробів або є сліди явних пошкоджень обшивки, пластикових деталей та інших декоративних елементів, від покупки краще відмовитися;

Дефекти кузовних деталей Якщо було виявлено явні ознаки пошкодження кузова, але його геометрія не порушилася, це дозволить сторгувати щонайменше 30% від стартової ринкової ціни. Також можна придбати екземпляр із проблемною підвіскою, якщо попередньо прорахувати вартість її відновлення.

Корисні поради

Величезна кількість автомобілів на вторинному ринку продається так званими перекупами, які є посередниками між власником і клієнтом, отримуючи від цього пристойний відсоток прибутку фактично на порожньому місці. І нерідко «бариги» не просто наганяють ціну, а й роблять різні махінації з пробігом, станом ЛКП та документацією, а іноді й просто відновлюють справжнього «трупа».

Імовірність стати жертвою таких «підприємців» дуже висока, і, щоб звести її до мінімуму, краще шукати автомобілі у великих дилерських центрах, які приймають старі машини за програмою обміну «трейд-ін».

Не поспішайте радіти, якщо силовий агрегат автомобіля виглядає ідеально чистим. Якщо його дуже добре відмили, це ускладнює пошуки підтікань гальмівних та рульових приводів, а також підтікання різних сальників.

На автотранспорті з інжекторними двигунами важливо ретельно оцінювати якість роботи силової установки. Нестерті помилки, дрібні забруднення або програмні дефекти нескладно усунути програмним шляхом, але якщо з ладу вийшов електронний блок управління, то колосальних витрат не уникнути.

Не варто сильно переживати з приводу зношених повітряних фільтрів, свічок або лампочок, що вийшли з ладу в салоні. Це витратні матеріали, які нескладно та недорого поміняти. Те саме стосується некритичних дефектів гальмівної системи (сліди вироблення дисків і колодок, тощо).

Як бачимо, при покупці автомобіля можна закрити очі на масу недоліків і дефектів, які не потребують складного і дорогого ремонту і ніяк не впливають на безпеку подальшої експлуатації автомобіля. Але важливо грамотно оцінити вартість усунення цих недоліків у майбутньому. Адже якщо косметичні нюанси або стан розхідників легко поправити, то при серйозних неполадках складно передбачити, скільки коштуватиме майбутній ремонт.

Джерело novate
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти