Назвали 4 головні стереотипи, що заважають придбати якісний вживаний автомобіль
При виборі автомобіля на вторинному ринку багато покупців керуються поширеними міфами і стереотипами, чим ускладнюють собі життя. Прочитавши різні форуми або поговоривши з товаришами, люди висувають високі вимоги та критерії, через що суттєво затягують пошуки гарної машини. Та й у більшості випадків їм не вдається знайти те, що повністю влаштує їх за всіма параметрами.
Пробіг як головний бар’єр купівлі вживаної машини
Ключовим бар’єром, що ускладнює вибір автомобіля на вторинному ринку, є пробіг. Деякі водії встановлюють верхню межу 60 тис. кілометрів. Саме для них на вторинному ринку пропонуються варіанти зі скрученим до 60 тис. км одометром. Тому скромні показники подоланої відстані – далеко не головний критерій вибору, оскільки вони не можуть гарантувати бездоганний технічний стан залізного коня.
Довгий простой та відсутність експлуатації транспортного засобу негативно позначаються на стані лакофарбового покриття, гумових ущільнювачів та металевих деталей. За такий період можуть згнити кріплення теплозахисних екранів або заіржавіти глушник.
Міф №1 – велика кількість власників
Існує хибна думка, що автомобілі з кількома власниками за умовчанням проблемні. Однак немає нічого дивного у тому, що 10-річний зразок змінив чотирьох власників. А якщо вони дотримувалися термінів регламентного обслуговування і були акуратними у користуванні транспортним засобом, то покупка повністю виправдає себе і служитиме вам вірою та правдою ще довгі роки.
Тож у разі необхідно керуватися станом техніки, а не кількістю фізичних осіб у документації.
Міф №2 – наявність тюнінгу
Багато громадян відмовляються від покупки автомобілів, які піддавалися тюнінгу, вважаючи, що з них вичавили все, що тільки можна. Але якщо говорити не про глобальну зміну конфігурації з метою підвищення потужності, а наприклад, використання спортивної гуми і дисків, то до силового агрегату і коробки передач, швидше за все, питань не буде. А періодичне «прожарювання» вплине лише позитивно на агрегат.
Якщо дії з тюнінгу автомобіля проводилися у нормальних спеціалістів, а власники не шкодували коштів на обслуговування транспортного засобу, то турбуватися про наявність незаводських опцій не варто.
Міф №3 – покупка у «білих» дилерів
Деякі покупці прагнуть купити вживаний автомобіль в офіційному дилерському центрі з гарною репутацією. Однак, це не є гарантією того, що машина буде в ідеальному стані. Адже нерідкі випадки, коли продавці не повідомляли про вирізання каталізатора або наявність задир у циліндрах. В результаті, через кілька місяців експлуатації у автомобіля починали вилазити неприємні сюрпризи.
Щоб виключити ймовірність таких подій, слід виконати попередню діагностику та огляд ходової частини двигуна та інших важливих вузлів у транспортному засобі.
Міф №4 – наявність в історії фактів ДТП
Хтось принципово не готовий купити машину, яка була в аварії, вважаючи, що вона може мати серйозні поломки. Однак, це не завжди так. Слід уточнити у попереднього власника тип пошкоджень та якість виконаного ремонту. Невелике пошкодження бампера навряд чи завдасть вам турбот у майбутньому, а оскільки в міських умовах такі зіткнення відбуваються вкрай часто, зустріти машину з ідеальною бамперною конструкцією – справжня рідкість.
Достатньо переконатися як виконаний ремонт. Якщо навіть дрібні дефекти не усунуті, краще відмовитися від придбання, оскільки, швидше за все, попередній власник не приділяв своєму «залізному коневі» належної уваги.