Назвали 10 найбільш успішних моделей в історії Honda
Японський автовиробник Honda колись був лише невеликим регіональним гравцем на ринку, але зміг перетворитися на світового автогіганта, багато в чому завдяки низці своїх успішних проектів. Експерти видання SlashGear виділили 10 моделей бренду, які привели його туди, де він є зараз.
Honda Civic
Уперше модель побачила світ у 1972 році. Відтоді змінилося вже 10 її поколінь, але вона, як і раніше, втілює в собі формулу оригінального автомобіля, що поєднує ефективність, доступність і практичність. За перші півстоліття продажів Honda продала понад 27 мільйонів екземплярів Civic, що багато говорить, як про модель, так і про компанію в цілому.
Honda Accord
Модель випускається з 1976 року. Як і Civic, вона має 11 поколінь, з постійною еволюцією. Протягом перших кількох поколінь Accord залишався практично однаковим у всіх регіонах, в яких його продавали, але із запуском автомобіля шостого покоління в 1997 році було випробувано нову стратегію. Honda виробляла різні Accord для Європи, Азії та Америки, кожен з яких мав механічні та стилістичні відмінності, покликані привернути покупців у цьому регіоні. Це принесло свої плоди і зробило Accord одним із символів бренду.
Honda Prelude
Перше покоління цієї моделі побачило світ у 1978 році і не викликало захоплення у автолюбителів. Все змінилося через 5 років, коли друга генерація виявилася набагато кращою. Надалі кожне нове покоління Prelude робило її дедалі сучаснішою, технологічнішою і надійнішою. Спортивне купе було знято з виробництва в 2001 році, до того моменту було продано понад 800 000 екземплярів. Очікується, що компанія перезапустить модель у 2026 році.
Honda CR-V
Вважається, що успіх таких моделей, як Honda CR-V послужив поштовхом до розвитку сегмента кросоверів на глобальному ринку. А все почалося з того, що представники японського бренду в 90-х роках одними з перших помітили, що покупці хочуть більше простору і практичності, які може дати позашляховик, але не бажають йти на компроміс з автомобільною динамікою водіння і комфортом. У підсумку CR-V був розроблений, щоб подолати цей розрив, що в підсумку викликало справжній фурор.
Honda CR-X
Honda CR-X пройшла через кілька різних ітерацій за час свого існування, але вона завжди залишалася тісно пов’язаною з Civic, на якому вона була заснована. Перше покоління було запущено в 1984 році як більш спортивний варіант для покупців, які хотіли практичності Civic, але з великим задоволенням від водіння.
Honda / Acura Integra
Його високооборотний двигун VTEC був готовий до важких поїздок по путівцях, а його керованість була такою ж чутливою, як і у будь-якого іншого передньопривідного автомобіля на ринку. У підсумку це призвело до запаморочливого успіху в сегменті.
Honda S2000
На відміну від багатьох інших відомих моделей Honda, Honda S2000 не вважалася загальним успіхом під час запуску. Вона, крім іншого, вважалася недостатньо потужною порівняно з конкурентами, оскільки двигун F20C автомобіля потрібно було розігнати до межі, щоб отримати від нього максимум. Однак з роками та ж сама дивина, яка вважалася одним із недоліків під час запуску, стала одним із найбільш вихвалюваних елементів дизайну автомобіля. Відтоді нічого подібного не було ні в Honda, ні в будь-якого іншого автовиробника.
Honda Fit / Jazz
Honda Fit, відома на деяких ринках як Jazz, не скрізь мала великий успіх. Однак у більшості країн Fit домоглася значного визнання. Honda тихо випустила понад 3,5 мільйона примірників за перше десятиліття продажів автомобіля та запустила модель четвертого покоління у 2020 році, очікуючи продавати 120 000 екземплярів на рік лише в Японії. Протягом поколінь Jazz завжди мав тенденцію віддавати перевагу практичності та безпеці, а не задоволенням від водіння, що зрештою принесло плоди, багато в чому за рахунок залучення більш зрілої аудиторії.
Honda /Akura NSX
Оригінальний “New Sportscar eXperimental”, більш відомий ентузіастам як NSX, став важливою віхою як в історії Honda, так і в історії японських автомобілів загалом. Його керованість була бездоганною до такої міри, що Гордон Мюррей використовував його як еталон під час розроблення McLaren F1, а його стиль був настільки унікальним, що навіть сьогодні він вирізняється серед натовпу суперкарів.
Honda Odyssey
Мінівени сьогодні вже далеко не той модний сегмент, яким вони були колись, але це не применшує успіху найдовговічніших моделей, таких як Honda Odyssey. Свого часу він швидко завоював частку ринку завдяки своїй вишуканій їзді та практичному дизайну.