Як заощадити паливо в автомобілі влітку: поради для водіїв
Експерти компанії Zego, що спеціалізується на прокаті приватних автомобілів, запропонували низку порад, які допоможуть водіям підвищити паливну економічність свого автомобіля практично в будь-яких умовах водіння. Основну увагу вони приділили правильному використанню передач, що є ключовим компонентом у досягненні максимальної ефективності.
Оптимізація перемикання передач
Одним із найбільш значущих аспектів економічного водіння є правильне перемикання передач. Експерти радять водіям автомобілів з механічною коробкою передач ретельно слідкувати за оборотами двигуна та перемикатися на передачі, коли це найбільш ефективно. Під час сповільнення важливо залишатися на передачі, оскільки в двигуні з уприскуванням пального спрацьовує вимикач подачі пального, що практично унеможливлює витрату пального під час гальмування.
Прагніть до того, щоб залишатися на високій передачі якомога довше, дотримуючись при цьому обмеження швидкості, але уникайте перевантаження двигуна. Перемикання передач вгору і вниз при неповністю увімкненому двигуні може призвести до непотрібної витрати палива. Оптимальним моментом для перемикання передач є досягнення 2500 об/хв на тахометрі.
Пропускання передач
Ще однією порадою від Zego є пропускання передач під час розгону до високих швидкостей, наприклад, під час виїзду на автомагістраль. Перехід з третьої передачі одразу на п’яту може допомогти скоротити витрату палива.
Економія для автомобілів з автоматичною коробкою передач
Власники автомобілів з автоматичною коробкою передач також можуть слідувати рекомендаціям щодо плавного розгону і гальмування, щоб не змушувати систему трансмісії очікувати перемикання передач. Це дає змогу двигуну працювати більш ефективно і знижує витрату палива.
Технологія “Стоп-Старт”
Сучасні автомобілі все частіше оснащуються технологією “стоп-старт”, яка автоматично вимикає двигун під час зупинки, значно зменшуючи витрату палива. Представник Zego розвіяв поширену хибну думку, що часте увімкнення та вимкнення двигуна споживає більше пального, ніж робота на холостому ходу. Навпаки, ця технологія дає змогу суттєво економити пальне, особливо в умовах міського руху з частими зупинками.