Досвідчений перекуп розкрив шість способів розпізнати двигун після капремонту

Капітальний ремонт двигуна проводиться після серйозних несправностей, які роблять подальшу експлуатацію агрегату неможливою. При цьому навіть після відновлення можливі різного роду неполадки в роботі мотора. Саме тому машини з такими двигунами неохоче купують на ринку, а продавці нерідко приховують факт проведення відновлювальних робіт, щоб не знижувати ціну на машину. Досвідчений перекупник назвав шість способів визначити, що мотор переніс капремонт.

Читайте також:

Автомеханік розкрив помилки під час «прикурювання», які вбивають автомобіль

Три «невбивані» автомобілі з пробігом, які можна купити за 200 000 гривень

Дві «секретні» функції в автомобілі, про які багато водіїв навіть не здогадуються

Насамперед він звернув увагу, що ремонт проводиться повністю і частково. В останньому випадку змінюються кільця поршнів, сальники, вкладиші колінвала, прокладка ГБЦ. Під час проведення повного капітального ремонту додатково розточуються циліндри і змінюються поршні.

Виявити його можна шляхом огляду підкапотного простору – він буде підозріло чистим. Також на проведення капремонту побічно вказують нанесений з напливами герметик і подряпини на болтах кріплення головки блока циліндрів.

Крім того перевірити стан двигуна можна шляхом огляду пробки маслозаливної горловини. За наявності під нею емульсії білого кольору, найімовірніше, мотор пережив перегрів або в моторне масло потрапила охолоджувальна рідина. Також проблеми з агрегатом видає дим білого, сизого або блакитного відтінку з вихлопної труби.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти