Три помилки водіїв, які «вбивають» каталізатор в автомобілі
Сучасні автомобілі передбачають наявність такого елемента, як каталітичний нейтралізатор. Він потрібен для зниження рівня викидів в атмосферу, але його поломка може негативно позначитися і на роботі автомобіля. Зокрема, машина часто втрачає динаміку, а двигун працює нестабільно. Рано чи пізно каталізатор доводиться міняти, що неприємно, враховуючи його досить нескромну вартість. Зазвичай це потрібно робити через 200 000 кілометрів і більше, але механіки виділяють три типові помилки водіїв, які значно скорочують термін служби нейтралізатора.
Читайте також:
Українських водіїв штрафують через пасажирів: хто під загрозою
Міняти права доведеться всім: у Раді підготували нові обмеження для водіїв
50 тисяч штрафу за водіння однією рукою: де водіям потрібно міцно триматися за кермо
Насамперед експерти звертають увагу на неправильний вибір палива автомобілістами. Дешевий низькооктановий бензин може призвести до руйнування каталізатора, що зі свого боку здатне істотно нашкодити двигуну. При цьому і занадто дороге високооктанове паливо, якщо його використання не передбачено виробником, здатне завдати шкоди каталізатору.
Також механіки закликають водіїв вчасно міняти паливний фільтр. Робити це слід хоча б раз на 30 тисяч кілометрів. Багато водіїв ігнорують це правило, що в підсумку призводить до потрапляння в паливну систему дрібного сміття, що також шкодить каталізатору.
Крім того, доливання в бак різного роду присадок, нібито для поліпшення роботи двигуна, теж може нашкодити нейтралізатору. Деякі з них можуть розігрівати вихлопні гази, що пошкоджує фільтр сажі.