Три помилки водіїв, які провокують появу корозії на новому автомобілі
Корозія кузова автомобіля – це проблема, з якою стикаються багато автолюбителів, і вона може стати справжнім головним болем, особливо якщо йдеться про нещодавно куплений автомобіль. Хоча сучасні машини виробляються з урахуванням високих стандартів якості, деякі дії самих водіїв можуть значно прискорити появу іржі на кузові. Експерти ampercar.com попереджають про низку ситуацій, коли помилки власників автомобілів можуть спровокувати корозію і скоротити термін служби транспортного засобу.
Читайте також:
На українських водіїв чекають масові перевірки: що робити, щоб не отримати штраф
В Україні скоротять кількість автостанцій: кому заборонять працювати
Як економно їздити на автомобілі з «механікою» або «автоматом»
1. Неправильна обробка колісних арок вібродемпфуючою мастикою
Однією з найпоширеніших доробок, яку проводять власники недорогих автомобілів, є встановлення додаткової шумоізоляції. Часто для цього використовується вібродемпфуюча мастика, яка наноситься на колісні арки. Це покращує акустичний комфорт і захищає метал від ударів дрібного каміння та піску. Однак за неправильної підготовки поверхні ця процедура може принести більше шкоди, ніж користі.
Перш ніж наносити мастику, колісні арки необхідно ретельно очистити та знежирити. Якщо знехтувати цим кроком, бруд і пил, що залишилися під мастикою, створять сприятливі умови для розвитку корозії. Це особливо небезпечно, якщо автомобіль вже деякий час експлуатувався, і в арках скупчилися бруд і дорожні реагенти. У таких випадках іржа може поширюватися набагато швидше, ніж це було б за звичайних умов, оскільки вона буде «замкнена» під шаром мастики.
2. Встановлення саморобного захисту двигуна
Захист двигуна – це ще одна популярна модифікація, яка здається необхідною, особливо для тих, хто часто їздить поганими дорогами або в умовах жорсткої зими. Проте, встановлення такого захисту, особливо якщо він саморобний, може серйозно нашкодити кузову автомобіля. Одна з найпоширеніших помилок – це порушення вентиляції підкапотного простору.
Коли повітропотоки під капотом блокуються неправильно встановленим захистом, в результаті накопичуються бруд, волога і дорожні реагенти, які сприяють корозії підрамника та інших важливих вузлів. Через кілька років таких умов іржа може призвести до значних пошкоджень несучих елементів, що ставить під загрозу безпеку автомобіля. У цьому разі ремонт може виявитися дорогим, а іноді й зовсім недоцільним.
3. Помилки під час нанесення вінілової плівки
В останні роки вінілова плівка стала популярним способом захисту кузова від відколів і дрібних подряпин. Однак, незважаючи на її захисні властивості, плівка може стати причиною прихованої корозії, якщо неправильно підготувати кузов перед її нанесенням.
Перш за все, перед встановленням плівки потрібно ретельно вимити автомобіль і обробити його спеціальними хімічними засобами, які видалять навіть найдрібніші частинки бруду і пилу. Далі, необхідно демонтувати окремі елементи кузова для їх повного обклеювання. Спроби заощадити на цьому етапі або нехтування підготовкою можуть призвести до утворення іржі під плівкою, яка довгий час залишиться непомітною.
Термін служби вінілової плівки зазвичай становить близько п’яти років, і за цей час іржа під нею може розвинутися до серйозних пошкоджень. Автомобілісти, які виявляють проблему через роки, часто звинувачують у цьому якість плівки або автомобіля, хоча справжньою причиною є недостатня підготовка поверхні перед встановленням покриття.
Як уникнути корозії?
Щоб мінімізувати ризик появи іржі на новому автомобілі, важливо дотримуватися кількох простих правил:
Правильна підготовка перед доопрацюваннями: незалежно від типу робіт, чи то шумоізоляція, чи то встановлення захисних покриттів, важливо ретельно очищати і знежирювати поверхню автомобіля. Це запобіжить потраплянню бруду і вологи під захисні шари.
Використання якісних компонентів: під час встановлення захисту двигуна, наприклад, вибирайте перевірені моделі, які не порушують вентиляцію. Саморобні елементи можуть здаватися економічним рішенням, але вони часто призводять до більшої кількості проблем.
Регулярна перевірка стану кузова: навіть якщо автомобіль нещодавно пройшов обробку або покриття плівкою, важливо періодично перевіряти його на наявність іржі. Це дасть змогу своєчасно виявити проблеми та запобігти їхньому розвитку.