Десять найгірших автомобілів в історії: помилки, які неможливо забути
Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай виконують своє завдання без серйозних проблем. Однак в історії автопрому є чимало прикладів машин, які виявилися справжніми провалами. Ці моделі поєднували в собі жахливий дизайн, низьку продуктивність і відверті інженерні прорахунки. Експерти видання CarWoW виділили 10 автомобілів, які залишаються сумнозвісними в автомобільній історії.
Читайте також:
Чи можуть українці переоформити автомобіль без відвідування ТЦК: юрист дала відповідь
І швидкість перевищувати не треба: три небезпечні маневри, за які автомобіль зупинить поліція
1. Rover Cityrover – Останній цвях у кришку труни Rover
Цей компактний хетчбек, що з’явився на початку 2000-х років, був спільним проектом Rover та індійської компанії Tata. Однак спроба оживити вмираючий бренд провалилася. Cityrover був повільним, погано зібраним і відрізнявся жахливою керованістю. Його надійність залишала бажати кращого, що в підсумку зіграло свою роль у банкрутстві Rover у 2005 році.
2. Triumph TR7 – Забута ікона
Triumph TR7, що з’явився 1974 року, став розчаруванням для тих, хто очікував продовження чудового TR6. Новий дизайн, що нагадує шматок сиру, був зустрінутий з подивом. До того ж, якість збірки від British Leyland, м’яко кажучи, залишала бажати кращого. Машина стала символом провалів британського автопрому тих років.
3. Reva G-Wiz – Приклад поганого електромобіля
Електромобілі пройшли довгий шлях з моменту появи Reva G-Wiz. Цей крихітний автомобіль скоріше класифікувався як квадроцикл, що давало йому змогу обходити суворі стандарти безпеки. Із запасом ходу всього 80 км і максимальною швидкістю 80 км/год, G-Wiz виявився вкрай непопулярним, а його крихкість робила поїздки на ньому небезпечними.
4. Chrysler PT Cruiser – Коли ретро-дизайн не вдався
Ретро-стиль іноді вдається, як, наприклад, у випадку з Fiat 500. Однак Chrysler PT Cruiser показав, що це може обернутися катастрофою. Його дивний і незграбний дизайн відштовхував покупців. Особливо непрактичною виявилася кабріолет-версія, позбавлена жорсткості кузова, що погіршила і без того слабкі динамічні характеристики.
5. Austin Allegro – Провальна спроба інновацій
Austin Allegro було розроблено поспіхом, щоб замінити застарілий Austin 1100. Однак на тлі зростання популярності хетчбеків, Allegro виглядав незграбно і непропорційно. Квадратне кермо і деякі інші інновації не врятували автомобіль від критики. У підсумку Allegro став ще одним провальним проектом компанії British Leyland.
6. SsangYong Rodius – Машина, що лякає дітей
У 2000-ті роки корейська компанія SsangYong прагнула завоювати європейський ринок, але їхня модель Rodius виявилася прикладом провалу в дизайні. Натхненний яхтами, зовнішній вигляд цього мінівена більше нагадував корабельну аварію. Незважаючи на практичність і місткість, дивний дизайн відлякував покупців.
7. Nissan Micra C+C – Кабріолет, який ніхто не просив
У 2005 році Nissan представив версію популярного суперміні Micra в кузові кабріолет. Однак модель виявилася вкрай непрактичною, позбавленою заднього простору та багажника. До того ж її безглуздий зовнішній вигляд і яскраві забарвлення на кшталт неонового рожевого зробили її об’єктом насмішок.
8. Citroen C3 Pluriel – Гіршого кабріолета не придумати
Citroen C3 Pluriel виявився однією з найбільш невдалих спроб створити кабріолет. Його складна і незручна система даху вимагала довгого часу для зняття, а зберігати частини даху в автомобілі було просто ніде. Комбінація невдалого дизайну і незручностей призвела до низьких продажів.
9. Ford Mustang (третє покоління) – Найслабший мускулкар
Ford Mustang вважається одним із найвидатніших мускулкарів, проте третє покоління стало розчаруванням. Модель, що з’явилася 1979 року, була продуктом паливної кризи, і її 4,2-літровий V8 видавав лише 118 кінських сил – трохи більше, ніж сучасні компактні автомобілі з двигунами об’ємом 1 літр.
10. Hummer H3 – Псевдовоєнний позашляховик
Hummer H1, створений на базі військового автомобіля, був справжнім позашляховиком. Проте з кожною новою версією цивільна лінійка втрачала своє коріння. Hummer H3 став найгіршим прикладом цього процесу: він виглядав як іграшка, був погано зібраний і продавався за завищеною ціною. Цей «позашляховик» виявився далеким від своїх утилітарних предків.