Кому не варто переводити автомобіль на газ: плюси і мінуси ГБО
З постійним зростанням цін на бензин і дизель в Україні водії активно переводять свої автомобілі на газ. Але чи всім варто ставити газобалонне обладнання (ГБО) і чим це загрожує для двигуна? Експерти видання УНІАН дали відповідь на це запитання.
Читайте також:
Автомобільна мобілізація: кому потрібно бути готовим віддати авто на потреби ЗСУ
Шість фраз, які водієві не варто говорити на блокпосту
Українських водіїв почали штрафувати за використання «Дії»: як реагують суди
Варто зазначити, що встановлення ГБО привабливе багато в чому тим, що практично не потребує великого втручання в роботу автомобіля. У будь-який момент обладнання можна зняти і знову їздити на бензині. Зрозуміло, першочерговим плюсом переходу на газ є його низька вартість, порівняно з дизелем або бензином. Також експерти звертають увагу на збільшення терміну служби двигуна, що працює на газу.
Водночас використання ГБО загрожує і низкою негативних наслідків, серед яких швидке зношування повітряних фільтрів, необхідність частішого обслуговування, падіння динаміки, скорочення місця в багажнику.
У зв’язку з цим рекомендується встановлювати ГБО на машини з великими пробігами, високою витратою палива і необхідністю використовувати преміальні його види. Водночас не рекомендується ставити газ на малолітражні або нові авто, а також машини, які рідко експлуатуються.