Гірші автомобілі Audi: вісім вживаних моделей, від яких слід триматися подалі
Німецька компанія Audi давно застовпила за собою репутацію виробника одних з найбільш розкішних європейських автомобілів. Оскільки більшості автолюбителів в Україні купівля нових люксових авто не по кишені, багато хто воліє купувати їх на вторинному ринку. Однак у цьому разі високий ризик отримати замість транспортного засобу джерело постійних витрат і суцільного головного болю. Експерти видання SlashGear виділили вісім найпроблемніших моделей Audi з пробігом, від яких рекомендується триматися якомога далі.
Читайте також:
Втратити права стане простіше: в Україні можуть запровадити новий вид покарання для водіїв
Негайно перевірте багажник: в Україні почали штрафувати водіїв за одну дрібницю
Шість запитань, які потрібно поставити продавцю перед купівлею автомобіля з пробігом
Audi Allroad
Універсал зі збільшеним дорожнім просвітом і повним приводом Quattro вперше був презентований у 1999 році та спершу справив на автолюбителів гарне враження, але версія 2003 року отримала прізвисько «машина з пекла» завдяки своїй ненадійності та постійним поломкам. Власники найчастіше скаржилися на відмови пневматичної підвіски, витоки охолоджувальної рідини і витоки масла.
Audi 5000
Модель випускали з 1970-х років, вона мала своїх шанувальників по всьому світу. Однак до середини 1980-х вона зіткнулася з жахливою відкличною кампанією, пов’язаною з ненавмисним прискоренням автомобіля. Удар по репутації не тільки моделі, а й усього бренду був таким сильним, що на деяких ринках продажі обвалилися до мінімальних значень.
Audi Q7
Дебютувавши в 2007 році, Q7 представив світові розкішний кросовер, виконаний в унікальному стилі Audi і оснащений передовими технологіями, створеними на основі інженерних розробок VW Group. Система Quattro забезпечувала максимальну тягу, передану, зокрема, від найпотужнішого 6,0-літрового V12 двигуна. Однак згодом з’ясувалося, що модель вкрай ненадійна, часто ламається, а її ремонт коштує вдвічі дорожче за звичайне авто. Найгірше йдуть справи з моделлю 2017 року, яка страждає від постійних відмов двигуна.
Audi А4
З 1994 року Audi A4 являла собою як стильний і спортивний седан середнього розміру, що пропонує першокласні відчуття від водіння зі стилем, який ніколи не старіє. Навіть найбільш ранні моделі 90-х років продовжують виглядати свіжо сьогодні. Але водночас власники масово скаржилися на це авто через аномальний «масложер», проблеми з накопиченням вуглецю, що спричиняють падіння потужності, відмову паливного насоса високого тиску і передчасний знос підвіски.
Audi Q7 V12 TDI
Модель 2008-2012 років вразила автолюбителів своїм величезним і потужним дизельним двигуном, який з незрозумілих причин отримав сміховинний рівень крутного моменту. Цей автомобіль донині залишається однією великою у всіх сенсах загадкою, зокрема для автомеханіків, які неохоче беруться за його ремонт навіть за великі гроші.
Audi ТТ
Названий на честь знаменитих мотогонок Isle of Man Tourist Trophy (TT), Audi TT з’явився в 1998 році як свіжа і спортивна пропозиція від автовиробника, який заповнив часто випускається з уваги нішу преміальних невеликих родстерів. Хоча він і відхилився від переважної розробки моделей компанії, поєднання преміального інтер’єру, ефективної, але достатньої потужності та управління, схожого на картинг, зробило його успішним і не давало змоги компанії зняти його з виробництва чверть століття.
Однак за цей період Audi TT встигла пережити 14 відкликань, деякі з них були з вельми серйозних причин. Найгірше справи йшли з моделями 2000-2006 років, у яких часто виявляли мікротріщини в шківі водяного насоса, які можуть призвести до відмови ременя ГРМ. У моделях 2016-2017 років знаходили металеві осколки в структурі подушки безпеки, які під час спрацьовування поранили водіїв і пасажирів.
Audi А2
Ідея A2 полягала в тому, щоб надати автомобіль, що відповідає стандартам розкоші Audi, з розміром і ефективністю, які європейці могли б використовувати у своїх компактних і часто стародавніх містах. Модель була сконструйована з одержимістю економічністю, з використанням легких матеріалів і економічних технологій, таких як шини з низьким опором коченню, а також без підсилювача рульового управління і кондиціонера. У підсумку вийшла потворна машина з химерними формами і слабкою динамікою. Нехтують нею як європейці, так і американці.
Audi Q5
Представлений у 2009 році, кросовер дебютував як молодший брат Q7, демонструючи ту саму мову дизайну і пропонуючи той самий рівень розкоші всередині разом з усіма передовими опціями і аксесуарами, які могла запропонувати Audi. Водночас модель пережила цілу низку відкличних кампаній, включно з 2017 і 2022 роками, коли виявили серйозні проблеми з трансмісією.