Найнудніші моделі Subaru: коли експерименти не виправдали очікувань
Subaru – японський автовиробник, який асоціюється з надійністю, позашляховими якостями. Однак дизайн екстер’єру ніколи не був сильною стороною цього бренду. У деяких випадках зовнішність автомобілів і зовсім була настільки бляклою і химерною, що просто дратувала фанатів. Експерти SlashGear виділили сім таких моделей, які відверто розчарували шанувальників бренду.
Читайте також:
Патрульний розповів водіям, де взимку небезпечно паркувати машину
В українських водіїв забирають права за відсутність однієї речі в авто: хто під загрозою
Як не втратити права після застілля: нарколог назвав єдиний спосіб швидко протверезіти
1. Subaru B9 Tribeca
Флагманський кросовер середини 2000-х став експериментом, який провалився. Його дизайн з агресивною решіткою радіатора викликав подив, а спроба конкурувати з преміум-кросоверами на кшталт Acura MDX виявилася невдалою. Навіть оновлення 2008 року і відмова від префікса «B9» не врятували модель.
2. Subaru Leone
Цей універсал 70-80-х років заклав основу для таких легенд, як Outback і BRAT. Однак друге і третє покоління Leone виглядали занадто стандартно, втрачаючи в привабливості на тлі конкурентів. Проте, модель запам’яталася позашляховими версіями з 4WD.
3. Subaru Forester (SH)
Третє покоління Forester втратило оригінальну концепцію «позашляхового універсала» і перетворилося на типовий кросовер. Цей крок у бік масового дизайну позбавив модель унікальності, що не всім сподобалося.
4. Subaru Impreza (GH)
З переходом до третього покоління популярна компактна модель втратила характерні риси. «Stink Eye» Impreza критикували за нудний зовнішній вигляд базових версій, незважаючи на спроби “оживити” спортивні модифікації STI.
5. Subaru Legacy (друге покоління)
Хоча Legacy 90-х був гідним представником середньорозмірних седанів, його друге покоління виглядало надто буденно. В епоху, коли японські виробники активно експериментували з дизайном, Subaru обрала безпечний шлях, що зробило модель менш помітною.
6. Subaru Vivio
Цей кей-кар вирізнявся компактністю, але геть позбувся індивідуальності. На відміну від конкурентів з яскравими дизайнерськими рішеннями, Vivio виглядав як просто маленька машина без родзинки.
7. Subaru Dex
Результат бедж-інжинірингу з Toyota bB. Dex пропонував економічний транспорт із незвичною незграбною формою, але нічим особливим не виділявся. Відсутність фірмового опозитного двигуна Subaru позбавила модель її «ДНК».