Правильний прогрів трансмісії: як готувати до роботи «механіку», «автомат», робот і варіатор
Багато водіїв забувають, що взимку прогрівати в автомобілі потрібно не тільки двигун, а й трансмісію. Причому для кожного виду КПП існує свій правильний алгоритм дій.
Читайте також:
Штрафують на рівному місці: юристи попередили водіїв про новий «трюк» поліції
Для чого досвідчені автомобілісти використовують соняшникову олію: три корисних застосування
Чому не можна натискати на педаль гальма лівою ногою: водіям на замітку
Механічна коробка передач (МКПП)
Прогрівати найпростіше. Після запуску двигуна потрібно дочекатися, поки обороти впадуть до робочих «холостих», а потім починати рух. Перші кілька кілометрів потрібно уникати зайвих навантажень, відмовившись від агресивної манери водіння.
Автоматична коробка передач (АКПП)
Запустивши мотор, потрібно почекати на холостих обертах 2-3 хвилини, після чого можна переводити селектор у положення D, утримуючи гальмо близько хвилини. Після цього потрібно повторити процедуру в режимі R. Потім можна плавно починати рух, уникаючи перевантажень у перші кілька кілометрів.
Роботизована коробка передач (АМТ)
Після запуску двигуна почекайте 3-5 хвилин, щоб уникнути примерзання тяг, потім переведіть селектор у D і акуратно почніть рух. З двома зчепленнями ситуація аналогічна, якщо йдеться про «сухі» різновиди. З «мокрими» потрібно окремо прогрівати в режимі D і R з утриманням гальма по 1-2 хвилини.
Варіатор (CVT)
Варіатор прогрівається тільки в русі. Щойно оберти вирівняються на холостому ходу, можна починати рух у режимі D, намагаючись не допускати розгону двигуна вище 2500 об/хв. На повне прогрівання трансмісії зазвичай йде 7-10 хвилин плавної їзди.