Літній дощ: чим він загрожує вашому автомобілю

Липень – спека, грози, калюжі по коліна. І не всім автомобілям така погода до вподоби. Ігор, автомеханік з Чернівців, у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснює, чому дощ – не просто фоновий звук у вікно, а причина серйозних проблем під капотом.

«Проблеми починаються тоді, коли ущільнювачі зношені, а проводка – кустарна, зі скрутками чи «китайськими» роз’ємами», – каже фахівець.

За його словами, волога легко пробирається до електроніки. Особливо якщо десь вже розривалась ізоляція або блоки під сидіннями не ізольовані. Потрапляння води у такі зони – прямий шлях до збоїв і короткого замикання.

Ще одна біда – забиті дренажі. Вода починає збиратись у багажнику, підкапотному просторі, навіть у порожнинах дверей. Ігор радить періодично перевіряти всі дренажні канали й наносити спеціальну силіконову змазку на відкриті клеми. Це зменшує ризик окислення.

А ще – кузов. При постійній вологості й бруді іржа не змушує себе чекати. Найчастіше гниють арки, пороги й зварні шви.

«Раз на кілька років варто обробляти машину антикором і ставити брызговики», – додає він.

Є й небезпека серйозніша. Волога може потрапити у двигун або коробку. Влучить у повітрозабірник – отримаєте гідроудар. Прорветься в масло – утвориться емульсія, яка вбиває мотор.

«Глибокі калюжі краще об’їжджати, а не вриватись у них на швидкості», – попереджає експерт.

Щоб не платити за ремонт після кожної зливи, перевіряйте вентиляцію агрегатів, стежте за рідинами й не ігноруйте профілактику. Іноді найгірший ворог вашої машини – не лід, не спека, а звичайний дощ.

Нещодавно ми писали, чим небезпечна їзда на низьких обертах двигуна. Механік пояснив, чому така звичка може вбити ваш мотор.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти