Дешева чи дорога автомобільна гума: у чому різниця, крім ціни

На перший погляд різниця між дешевими та дорогими шинами проста – перші коштують менше. Але питання не лише в ціні, нагадує «Твоя МАШИНА».

«Можна поставити гуму по 2000 гривень за колесо, але треба розуміти, за що ви платите», – каже Станіслав, автотехнік з 15-річним досвідом роботи на СТО в Черкасах.

Головне – безпека. У тестах дорожчі шини стабільніше тримають авто в повороті, краще гальмують, не «пливуть» на мокрому асфальті. Це критично, особливо на швидкості. Дешева гума часто гучна, м’яка, стирається швидко і гірше тримає зчеплення.

Ще одна різниця – склад. У бюджетні моделі додають більше сажі. Вони твердіші, важчі, через що підвісці теж дістається. А взимку недорогі шини часто гублять шипи вже після першого сезону.

A detailed close-up of brand new car tires featuring distinct colored stripes. Perfect for automotive and transportation themes, highlighting durability and precision design.

Відомий бренд – не просто наліпка. «Найкраща шина – та, що поводиться прогнозовано», – пояснює Олег, співробітник одного з київських сервісів шиномонтажу.

Преміальні моделі проходять десятки тестів, а не просто ліпляться на фабриці. Їхні характеристики перевіряють і лабораторії, і самі водії.

Різницю відчуваєш не одразу, але вона є. Якщо доводиться екстрено гальмувати, вона може стати вирішальною.

Нещодавно ми пояснювали, чому автомобільні шини завжди чорні. Про моду тут взагалі не йдеться.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти