Водіям назвали п’ять ознак того, що в авто залили неякісне паливо

Кожному водієві на замітку.

Дуже часто, щоб підвищити в бензині октанове число, нечесні власники АЗС додають в паливо різні присадки. Зустрічається і таке, що бензин буває просто розведений. Неможливо вгадати, де саме це сталося, в точці відправлення, під час транспортування або на самій АЗС.

Такі ігри з якістю пального можуть згубно позначитися на роботі паливної системи і двигуна зокрема. Але знаючи основні ознаки роботи машини на неякісному пальному, можна вчасно вжити необхідних заходів.

Переривчаста робота мотора

Якщо в баку далеко не найкращий бензин, двигун або зовсім не заведеться, або запрацює не з першого проворота ключа. Тут необхідно прислухатися до роботи мотора. Уже на перших десятках метрах він може нехарактерно постукувати при натисканні на газ. Це – так звана детонація, завчасне загоряння палива. Можливі також нестабільна робота клонували і різкі ривки при русі.

При виявленні перерахованих вище збоїв, краще не продовжувати рух на автомобілі. При наявність чека необхідно зажадати на АЗС проведення експертизи якості бензину.

Погіршення роботи динаміка

Як правило, збій в роботі двигуна очевидний не завжди. Але погана якість залитого пального можна розпізнати по переривчастим затяжним реакцій автомобіля. Машина з певними затримками виконує необхідні водієм маніпуляції.

Якщо при такій реакції автомобіля ви маєте неповний бак, просто долийте в нього хороший бензин на перевіреної заправці. У самому оптимальному випадку – необхідно злити залишки бензину і добре промити всю паливну систему.
Дуже просто бензин можна перевірити на наявність домішок прямо на місці. Досить на листок звичайного паперу капнути кілька крапель палива. Якщо воно довго сохне і відрізняється підвищеною жирністю, значить вам підсунули фальсифікат.

Чорний дим при вихлопі

У такому випадку можна говорити, що мотор працює на відверто непридатному бензині або зовсім – солярці. Чорний дим провокують різного роду присадки в паливі, які не відповідають потребам двигуна.
Дим – це пряме свідчення в повному обсязі відпрацьованого палива.

У дизельних автомобілях наявність темного вихлопу не завжди свідчить про погану якість залитого пального. Іноді це ознака забрудненого повітряного фільтра.

Збільшення витрати палива

Як правило, це стає зрозумілим не відразу, а через сотню-другу проїханих кілометрів. Машина «їсть» непомірну кількість неякісного бензину через засмічення паливного фільтра. Блок управління буде сам реагувати на некоректну подачу палива, частіше провокуючи відкриття форсунки. Останні або засмітяться, або в їх роз’ємі пропаде сигнал подачі живлення. Можуть також закоксовивается канали випуску ГБЦ або забиватися каталітичний нейтралізатор.

На приладовій панелі загоряється значок двигуна

Check Engine може спалахнути жовтим або червоним. Це може бути внаслідок забруднення форсунки, неполадок зі свічками запалювання або бензонасосом. Несправність на панелі може показати навіть не до кінця закрита кришка бака. Але іноді Check горить тривожним кольором через неякісне пальне. Це некоректно збирається в системі паливно-повітряна суміш або надмірний вміст кисневих домішок в октанове число палива.

Підводячи підсумки, необхідно відзначити, що при виявленні всіх перерахованих ознак некоректної роботи автомобіля після заправки, найкраще не шкодувати коштів і злити залишок бензину з бака. Також не зайвим буде своєчасна заміна фільтрів, чистка форсунки, а в деяких випадках – заміна свічок.

Ще рідше доводиться міняти весь паливний насос. Іноді досить заміни Лямба-зонда або каталітичного нейтралізатора.

Щоб не робити всіх цих витратних маніпуляцій, треба сто разів подумати, на якій заправці заливати паливо. І найкраще, регулярно це робити на перевірених однієї або декількох АЗС.

Джерело sud.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти