Volkswagen визнав маркетинговий жарт і оголосив фальшиву інформацію про зміну імені

Нещодавно підрозділ Volkswagen AG в США випустило прес-реліз, де було оголошено про зміну назви та логотипу компанії в «Voltswagen of America». Але виявилося, що це просто маркетингових хід для залучення клієнтів, передає «Твоя МАШИНА» .

Компанію піддали критиці в соцмережах за неправдиві новини. Також коментатори згадали про скандал компанії з викидами дизельного палива і роки введення в оману клієнтів і регулюючих органів.

Прес-реліз був поширений по всьому світу і включав докладний опис передбачуваних зусиль по ребрендингу і нових логотипів.

В результаті перейменування виявилося розіграшем на 1 квітня. Новина була задумана як звернено увагу на розробку нового електричного позашляховика ID.4 і роботі з електрифікації компанії.

Очікують, що в середу Volkswagen зробить нову заяву з приводу ситуації, що склалася.

Компанія планує подвоїти поставки електромобілів і збільшити прибуток в цьому році після переходу на повністю електричні автомобілі.


Джерело sud.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти