Volkswagen визнав маркетинговий жарт і оголосив фальшиву інформацію про зміну імені
Нещодавно підрозділ Volkswagen AG в США випустило прес-реліз, де було оголошено про зміну назви та логотипу компанії в «Voltswagen of America». Але виявилося, що це просто маркетингових хід для залучення клієнтів, передає «Твоя МАШИНА» .
Компанію піддали критиці в соцмережах за неправдиві новини. Також коментатори згадали про скандал компанії з викидами дизельного палива і роки введення в оману клієнтів і регулюючих органів.
Прес-реліз був поширений по всьому світу і включав докладний опис передбачуваних зусиль по ребрендингу і нових логотипів.
В результаті перейменування виявилося розіграшем на 1 квітня. Новина була задумана як звернено увагу на розробку нового електричного позашляховика ID.4 і роботі з електрифікації компанії.
Очікують, що в середу Volkswagen зробить нову заяву з приводу ситуації, що склалася.
Компанія планує подвоїти поставки електромобілів і збільшити прибуток в цьому році після переходу на повністю електричні автомобілі.