BYD представив батарею з запасом ходу на 1 мільйон кілометрів
З кожним роком авторинок поповнюється новими моделями електрокарів. Їх стає все більше і більше. На європейський ринок виходять китайські марки електрокарів, які успішно конкурують. Яскравий дизайн, сучасні технології китайських новинок, все більше завойовують симпатії європейських покупців.
Китай свої електромобілі забезпечує акумуляторами власного виробництва.
Максимальний запас ходу на одній зарядці також зростає – до 770 кілометрів на новому Mercedes EQS, який дебютує в найближчим часом.
Однак Китай безперечно на даний момент домінує в області виробництва акумуляторів.
Директор з технологій та інновацій консалтингової компанії Altran, Пітер Фінтл розповідає, що майбутнє акумуляторів для електромобілів, це використання простих хімікатів: літій-фосфат заліза.
Він стверджує, що BYD маючи нову технологію під назвою “Blade Battery”, може запропонувати автономію на мільйон кілометрів. Ця хімічна комбінація забезпечує щільність енергії нижче, а розмір більше, для досягнення високої автономності. Нова батарея дає пробіг електромобіля до мільйона кілометрів.
Акумулятор може підтримувати здатність навантаження 90% і це при більш як 2 500 циклах зарядки.
Флінт запевняє, що цей хімічний склад більш безпечний, не викликає реакцій, “теплових витоків” або загорянь. Нова технологія дешевше, що знижує продажну вартість електромобіля, а ще й вага – відпадає необхідність у використанні спеціальних матеріалів, щоб захистити акумулятор і домогтися повністю герметичного корпусу.
Експерт зазначає, що китайська марка змінила формат упаковки осередків без необхідності в окремих модулях, тому упаковки стали більш щільними.
За розрахунками, ці батареї втратять приблизно 10% своєї ємності, при пробігу автомобіля 250 000 км або 10-15 років використання, т. Е. Вона може навіть перевищити термін служби багатьох автомобілів.