Названі 7 головних помилок автовласників при сезонній зміні шин
Майстри шиномонтажу озвучили основні помилки, які допускають автомобілісти під час «перевзування» своїх машин.
Перша помилка – це неправильно зберігання змінних шин. За правилами, вони повинні перебувати в прохолодному і провітрюваному приміщенні, при цьому гуму без дисків можна ставити на підлогу, а шини на дисках слід класти стопкою або підвішувати. Неправильні умови зберігання можуть привести до деформації або пошкодження шини.
Друга помилка – використання старих шин, чий термін придатності уже давно вийшов. Як правило, термін придатності гуми становить 5 років з моменту випуску, тому при покупці шин слід звертати увагу на дату виробництва. Крім цього, перед кожним новим сезоном потрібно адекватно оцінювати технічний стан шин.
Третьою помилкою, на думку експертів, є установка «кривих» дисків, які в подальшому можуть викликати дисбаланс і додаткове навантаження на підвіску машини.
Четвертим промахом може стати неправильна установка гуми без дотримання покажчиків обертання шин або без урахування внутрішньої і зовнішньої сторони в разі, якщо шини мають асиметричний протектор.
П’ята помилка – це неправильна послідовність затягування колісних болтів. Їх потрібно затягувати, рухаючись від болта до болта по діагоналі або по-іншому хрест-навхрест, застосовуючи для цих цілей динамометричний ключ.
Шостою помилкою автовласників може стати накачування шин з неправильним рівнем тиску. При цьому норми даного параметра завжди вказуються в інструкції до машини або на дверних отворах, а також на внутрішній стороні кришки бардачка.
Відмова від балансування коліс під час зміни сезонних шин також є помилкою. В ідеалі цю процедуру необхідно проводити кожні 10-15 тис. кілометрів пробігу. Нехтування балансуванням може стати причиною швидкого зносу підвіски і зниження керованості автомобілем.