Як за допомогою дистильованої води можна знизити витрату пального

Якщо сказати сучасному автомобілісту про те, що можна скоротити витрату палива за допомогою звичайної дистильованої води, він навряд чи відразу повірить на слово.

Подібна методика дійсно існує. Прийшла вона з XX століття. Практикувалася така хитрість деякими водіями в Радянському Союзі, втім, відомо про цю особливість рідини було і в інших місцях. Як же подібне провернути і чи варто подібна гра свічок?

Суть методу гранично проста. Береться деяка кількість дистильованої води, пластикова пляшка, тонка трубка, шприц і деякі інструменти, в першу чергу дриль з тонким свердлом. Все перераховане використовується для нехитрого тюнінгу впускного колектора двигуна автомобіля. Спочатку робиться з трубки, пляшки і голки від шприца бачок для води (схожий на ємність омивача). Після цього береться дриль і робиться маленький отвір в колекторі двигуна. У виконану дірочку вставляється голка від шприца і наглухо там ізолюється. Наливається дистильована вода в підготовлену ємність.

Система готова до роботи. Принцип дії наступний: коли двигун починає працювати, в колекторі відбувається розрядження. Після цього в нього потрапляє паливно-повітряна суміш, а разом з нею – дистильована вода з приробленої ємності. Потім все це опиняється в циліндрі, вода випаровується і потрапляє в іскровий зазор, де під дією електричної дуги розпадається на кисень і водень. Обидві ці речовини окремо покращують роботу двигуна, скорочуючи об’єм споживаного палива і збільшуючи віддачу мотора! Зростання ККД досягає 10-15%.

Але є одне «але»: закінчитися такі експерименти можуть заміною всіх циліндрів і свічок. Крім того, скорочуючи витрату палива, водяна пара значно збільшує споживання моторного мастила двигуном. В кінцевому підсумку, якщо їздити на авто з подібним «доопрацюванням», то заощадити точно не вийде, а витрати на ремонт улюбленої ластівки зростуть у декілька разів.



Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти