У мережі розповіли, що робити, якщо авто не заводиться після карантину
В Україні послабили карантин. Однак після довгого простою транспортний засіб може відмовитися їздити.
Трапляється, що водії, намагаючись заощадити, заправляють машину бензином з октановим числом нижче рекомендованого автовиробником. Таке рішення може призвести до сумних наслідків. Ненормальний режим згоряння підвищує ймовірність детонації бензоповітряної суміші. В результаті агрегат перегрівається, пошкоджуються камери згоряння і поверхні поршнів, а за машиною стелиться димний слід.
Неякісне паливо також може виявитися причиною поломки паливної системи. Фахівці рекомендують заправлятися на перевірених АЗС великих мереж. Паливні компанії стежать за якістю свого палива і постійно контролюють якість на всіх етапах від виробництва до реалізації.
У міжсезоння майстри автосервісів часто зустрічають одну серйозну проблему. Багато неприємностей може доставити волога в паливній системі. Паливо, змішане навіть з невеликою кількістю конденсату, при згорянні поводиться інакше. Така суміш більш агресивно впливає на вузли і агрегати, тягне за собою поломку форсунок і випускної системи.
Майже виключити можливість скупчення вологи допомагає заправка до повного бака. В даному випадку скорочується площа внутрішньої поверхні паливного бака, де може утворюватися водяний конденсат. Тут лише важливо мати на увазі, що реальний об’єм бака часто більший за паспортні значення.