Фахівці розповіли, при якому пробігу авто треба зрізати каталізатор
Багатьом автомобілістам доводилося чути про те, що в якийсь момент машині варто «позбутися» каталізатора. Робиться це, нібито для того, щоб надалі можна було вберегти двигун від численних проблем, які в свою чергу почнуть неминуче з’являтися при тривалій експлуатації транспортного засобу.
Каталізатор – один з найважливіший елементів випускної системи сучасних автомобілів. Необхідний він у першу чергу для того, щоб зв’язувати важкі елементи, які утворюються під час роботи двигуна, роблячи автомобіль таким чином більш екологічно чистим. Головним недоліком будь-якого автомобільного каталізатора є те, що коштує він чималих грошей. А тому немає нічого дивного в тому, що серед співвітчизників є чимало любителів просто зрізати каталізатор, коли він виходить з ладу (привіт «євробляхерам»).
Проблема також полягає в тому, що машина з несправним каталізатором може нахапати безліч додаткових «болячок», які неминуче торкнуться двигуна, вихлопної і паливної системи. Чимало автомобілістів помилково вважають, що якщо зрізати проблемний каталізатор, то це вбереже силовий агрегат їх автівки від усіх проблем. Насправді це не так. Машина з видаленим каталізатором, навіть при установці «обманок», все одно не буде функціонувати правильно.
Найчастіше на видалення каталізатора водії відважуються після 150-200 тисяч кілометрів пробігу. Однак, тут важливо розуміти, що подібний підхід до обслуговування і експлуатації авто є неправильним. Найкраще своєчасно доглядати за машиною, контролювати стан каталізатора і бути готовим (в тому числі фінансово) до того моменту, коли дорога деталь все-таки вийде з ладу.