Як досвідчені водії визначають стан двигуна авто по вихлопній трубі
Чим би людина не займалася, з роками приходить досвід, а разом з ним і майстерність. Стосується це й операцій з автомобілями. Так, наприклад, досвідчені автомобілісти з легкістю визначають загальний стан силового агрегату, просто подивившись на вихлопну трубу машини. Зробити так може будь-яка людина, якщо буде знати, на які саме нюанси потрібно звертати увагу.
Чимало проблем силового агрегату автомобіля можна виявити і без серйозної діагностики, яка проводиться з використанням спеціальних інструментів і обладнання. Звичайно ж, оцінка на око не дасть автомобілісту точного висновку, однак вона дозволить з певною часткою ймовірності визначити наявність комплексу тих чи інших проблем і несправностей з мотором.
- Сизий дим
Якщо з автомобіля йде щільний сизий дим, то з його мотором однозначно є проблеми. Подібне вказує на наявність проблем з вентиляцією картерних газів або на сильний знос кілець. У запущених випадках, проблема може полягає в зносі стінок циліндрів. У будь-якому випадку, наявність сизого диму – це вже привід для проведення глибокої автомобільної діагностики.
- Білий дим
З вихлопної труби йде їдкий білий дим? Якщо так, то справи однозначно погані. Подібна поведінка двигуна швидше за все вказує на те, що у машини є надзвичайно серйозні проблеми з антифризом. Найчастіше білий дим з’являється при попаданні останнього в камеру згоряння двигуна. Рано чи пізно це призведе до поломки двигуна і серйозного ремонту.
- Кіптява
Якщо вона накопичується в значній кількості, то це означає, що у силового агрегату автомобіля є проблеми зі споживанням пального. Швидше за все, двигун поглинає його більше, ніж потрібно, і неправильно спалює. А це вже привід для проведення серйозної, повномасштабної діагностики.
- Чорний конденсат
Якщо на глушнику автомобіля є щось на зразок мокрого нагару, то справи погані. Швидше за все – це конденсат чорного кольору. Коли він виривається з вихлопної труби при пуску двигуна – нічого страшного не відбувається. Проблеми з мотором є в тому випадку, якщо чорний конденсат накопичується на виході з глушника навіть тоді, коли двигун не працює. Швидше за все, у такої машини є серйозні проблеми зі споживанням мастила.