Як правильно заводити автомобіль в сильні морози: 10 ефективних порад
Аби морози для водія та його автомобіля пройшли без неприємностей та наслідків, експерти дали 10 простих, але ефективних порад, інформує Твоя МАШИНА.
Тож, що це за поради?
По-перше – своєчасна заміна АКБ. Якщо ви давно не замінювали акумулятор, то це просто необхідно зробити до того, як він остаточно вийде з ладу, адже при сильному морозі після нічного простою на відкритій стоянці ваш автомобіль може просто не завестися. У будь-якому випадку перед запуском двигуна рекомендується включити на 10-15 секунд дальнє світло, щоб прогріти електроліт і збільшити віддачу АКБ;
По-друге – рівень бензину. У зимовий час ви не повинні допускати, аби рівень бензину/дизеля в баку був менше половини його ємності, так як в баку з’являється незначна кількість води, яка в мороз може замерзнути та спричинити закупорку паливопроводу;
Наступною порадою є вимкнення мультимедіа. Перед запуском двигуна необхідно вимкнути всі мультимедіа, підігріви вікон та сидінь, світлові прилади та ін;
Далі – правильний запуск “механіки”. На машинах з механічною коробкою передач перед включенням стартера необхідно вдавити зчеплення і переконатися, що важіль КП знаходиться в нейтральному положенні. Відпускати зчеплення слід плавно і через 5-10 секунд після початку роботи двигуна;
Наступною із порад є включення стартера. Включати його слід не більше ніж на 5 секунд, повторюючи спроби через 15-20 секунд. Після 4-5 невдалих проб варто припинити спроби запуску.
Також використання спеціальних спреїв. В магазинах автохімії продається засіб для запуску двигуна. Це суміш горючих газів, а також присадок, що захищають деталі двигуна від шкідливого короткострокового впливу високих температур. Як правило, препарат з аерозолю впорскується в повітряний фільтр або впускний колектор.
Нормалізувати оберти двигуна перед поїздкою. Не поспішайте відразу виїжджати на дорогу, дайте оборотам двигуна опуститися до нормальної для холостого ходу позначки, а рідинам – досягти робочої температури. Крім того, ні в якому разі не намагайтеся прискорити процес прогріву активним використанням педалі “газу”.
Запуск «автомата». Якщо автомобіль оснащений АКП, слід постояти пару хвилин на місці, перевівши селектор в положення D або послідовно пройтися селектором по всьому діапазону передач. Для власників машин з МКП не буде зайвим, витиснувши зчеплення, перевірити роботу механізму перемикання передач.
Плавні маневри. Перші 20-30 хвилин руху не варто різко набирати швидкість і різко гальмувати, щоб запобігти підвищеному зносу вузлів і агрегатів.
Також було б добре запастися спеціальним комплектом стартових проводів для АКБ.
Читайте також: Що потрібно знати при їзді на машині в сильні морози