Сторінка рубрики

Skoda

Твоя МАШИНА не могла оминути один із найрозповсюдженіших брендів авто центральної і східної Європи (зокрема і України) – Skoda. Виробник входить до найбільшого європейського концерну Volkswagen, а автомобілі із впізнаваним лого стали втіленням доступного, проте комфортного і якісного транспорту. Дізнайтесь як з’явилася популярна чеська компанія та яке місце вона зараз посідає на ринку.

Хочеш, щоб було добре – зроби сам

Шкода почала своє існування не як автокомпанія, а як майстерня з виготовлення велосипедів під назвою Laurin & Klement. ЇЇ історія почалась в 1895-му – засновники компанії захоплювались мотоспортом і коли придбали у Празі дорогий закордонний велосипед, зрозуміли, що можуть зробити набагато краще.
Вже через 4 роки з’явився перший мотоцикл L&K «B», а в 1905-му Laurin & Klement сконструювали перший чеський автомобіль – Voiturette . Маючи розвинутий сектор конструювання мотоциклів та успішну модель Voiturette засновники вирішили розширити виробництво і модельний ряд, перетворивши невелике підприємство в акціонерне товариство, яке в 1925-го обєдналось з потужним машинобудівним підприємством Škoda, отримавши однойменний логотип.
Під час другої світової концерн був зайнятий виконанням оборонних замовлень і повернувся до цивільних авто тільки в кінці 40-х. В наступні 20 років з’явилися вдалі моделі: Tudor, Spartak і Octavia, однак загалом Шкода втратила позиції на західноєвропейському ринку через відсталі технології виробництва та концепти.
В 1990-му Volkswagen Group викупила перші 30 Škoda, а до 2000-го придбала повний пакет акцій, приєднавши компанію до інших 3-х брендів концерну. Після цього Шкода випустила на ринок ще кілька вдалих моделей – Felicia, Favorit та  Octavia

Сегмент ринку Skoda

Традиційно Skoda вважається виробником седанів середнього та економ класу – саме до цієї категорії відносяться найбільш продавані лінійки компанії. Характерними особливостями бренду є:

  • Використання локальних виробничих потужностей;
  • Економічні та збалансовані характеристики авто;
  • Орієнтація на масовий ринок.

Разом з тим Шкода розробляє не тільки доступні сімейні та міські легкові авто, так в сегменті кросоверів попитом користуються Kodiaq та Karoq, а компанія має амбіційну програму щодо розробки та популяризації гібридного та електротранспорту. В виставкових салонах також можна зустріти передові концепти на кшталт Vision X, а гоночні версії авто неодноразово брали призові місця на ралі та перегонах.

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти