Українці стали менше купувати нових авто

У самому короткому місяці року в Україні на облік було поставлено 5,7 тис. нових легкових автомобілів, повідомляє асоціація «Укравтопром». Таким чином, у порівнянні з лютим 2018 року ринок нових авто зменшився на 2%.

Лідером ринку стала французька марка Renault, нові легкові автомобілі якої в минулому місяці отримали 728 реєстраційних номерів. В результаті відносно минулого року лютневий результат Renault покращився на 36 відсотків.

Друге місце з результатом 719 реалізованих машин впевнено посіла японська марка Toyota. Роком раніше попит на легкові Тойоти був нижче на 3 відсотки.

На третій позиції KIA, автомобілі якої обрали 602 покупці. У порівнянні з лютим 2018 року реєстрації нових KIA підскочили в 4 рази.

Четверте місце і 19-відсоткове зростання у Hyundai – 404 авто.

Замикає п’ятірку лідерів лютого 2019 року Nissan з результатом 397 автомобілів (+8%).

Також в ТОП-10 рейтингу марок лютневого ринку нових легкових автомобілів увійшли: Skoda – 355 шт. (-2%); Volkswagen – 343 шт. (-59%); Mazda – 189 шт. (-4%); BMW – 176 шт. (+72%); Peugeot – 163 шт. (+19%).

Звання бестселера лютого заслужив автомобіль KIA Sportage, вибір на якому зупинили 413 українських автомобілістів.

Всього з початку року автомобільний парк України поповнили 11 тис. нових легкових авто, що на 12% менше, ніж за перші два місяці минулого року.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти