Українці стали менше купувати комерційні автомобілі
В Україні березневий попит на нові комерційні автомобілі знизився на 2 відсотки. У перший весняний місяць 2019 року на внутрішньому ринку було реалізовано 968 нових комерційних авто, повідомляє Укравтопром.
Найкраще в березні продавалися автомобілі марки Fiat, які охопили більше 14% українського ринку нових комерційних авто. Реалізувавши 139 машин, Фіат поліпшив свій торішній результат на 35 відсотків.
На другому місці Renault – 126 автомобілів. Однак березневі продажі цієї марки відстали від свого показника річної давності на 14 відсотків.
Третій рядок рейтингу у Volkswagen, чиї продажі збільшилися майже в 1,9 раза, до позначки 90 машин.
Mercedes-Benz посів четверте місце з результатом 88 проданих авто, продемонструвавши зростання до березня минулого року на 47 відсотків.
Замикає ТОП-5 рейтингу найпопулярніших брендів на ринку нових комерційних автомобілів Ford, 79 машин якого отримали протягом минулого місяця свої перші реєстраційні номери, рівно стільки ж, як і торік.
Всього в першому кварталі 2019 року в Україні було зареєстровано 2540 нових комерційних автомобілів, що майже на 12% менше ніж за аналогічний період минулого року.