В Україні з’явився новий автомобільний бренд

Новий бренд українського автопрому готується вийти на ринок.

Нещодавно начальник відділу комунікацій та стратегій розвитку Державної інноваційної фінансово-кредитної установи Яна Підлісна провела зустріч з представниками компанії «ХОРТ» Віктором Камлуком та Ольгою Котвицькою.

Як повідомляє Державна інноваційна фінансово-кредитна установа, компанія «ХОРТ» – це новостворений український бренд, який пропагандує двомісні українські іміджеві спорткари, які мають ряд конкурентних переваг, а саме: інноваційну конструкцію корпусу, урбаністичний дизайн, компактність та економічність в експлуатації,а також доступну цінову категорію.

Крім того, автомобілі мають ремонтопридатність та велику прохідність, що робить їх досить конкурентоспроможними на вітчизняному та зарубіжних ринках.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти