В мережі нагадали про українську гоночну команду та її унікальний Ferrari (фото)

Користувач Facebook Юрій Самойлик нагадав про команду Team Ukraine Racing with Ferrari, яка була створена в 2012 році за підтримки Автомобільної Федерації України з метою розвитку та популяризації національного автоспорту.

У сезоні 2012 і 2013-х років ця команда взяла участь в декількох етапах кільцевих автогонок серії Ferrari Challenge Europe. Завдяки вдалому дебюту в загальному груповому заліку Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, в якому Ferrari Team Ukraine за підсумками 2012 року посіла почесне 4-е місце, українська команда удостоїлася можливості використовувати офіційну емблему Scuderia Ferrari.

Через рік за кермом Ferrari 458 Challenge український пілот Сергій Чуканов став золотим призером в заліку професійних пілотів Trofeo Pirelli в серії Ferrari Challenge Europe. А його партнер Андрій Лебідь в тому ж році став бронзовим призером в заліку Coppa Shell в серії Ferrari Challenge Europe.

Українська команда дуже успішно, але на жаль, не довго (гоночна програма, з цілком зрозумілих причин, була закрита в травні 2014 роки), стартувала і в класі GTC (GT3 Blancpain Endurance Series – серії гонок на витривалість). Сенсаційно почавши свій перший сезон в серії Ле Ман, 1-ий етап якої проходив в британському Сільверстоуні з перемоги в класі GTC. Залишила позаду не тільки всіх однокласників, а й безліч команд, які виступають в більш високому класі LMGTE. Екіпаж у складі Андрій Круглик / Раффаеле Джаммарія і Руслан Циплаков / Річард Вестбрук.

Варто так само згадати Європейську серію GT Sprint International Series і серію перемог на знаменитих трасах в Монці (Андрій Круглик / Руслан Циплаков), Брно (Андрій Круглик / Раффаеле Джаммарія) в 2013 році.

Що ж стосується автомобілів, то перший з них дебютував 14 липня 2010 року. Саме тоді компанія Ferrari офіційно представила п’яту гоночну версію суперкара Ferrari 458 Italia, що отримала назву Challenge, правда в живу машину побачили не всі, але зате вже в грудні на автошоу в Болоньї автомобіль був представлений широкій публіці.

Трекові презентація автомобіля, який в 2011 році взяв участь в чемпіонаті Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, пройшла в Маранелло під час щорічної зустрічі представників дилерів бренду.

Новинка отримала занижену на 30 міліметрів підвіску з більш жорсткими пружинами і іншими амортизаторами, гальмівні механізми Brembo з карбоно-керамічними дисками Brembo CCM2 від 599ХХ, модернізовану 7-й ступінчасту трансмісію із зміненими передавальними числами і настройками електроніки, що управляє зчепленнями, а також більш тонкі кузовні панелі, які дозволяли знизити масу автомобіля до 1200 кг. Також в гоночному суперкарі широко використовувалися карбонові деталі, а замість звичайних стекол були встановлені їх полікарбонатні аналоги.

Вперше у гоночній версії був застосований досить широкий набір електроніки. Так, вперше, була встановлена ​​електронна імітація блокування диференціала E-Diff, а також система трекшен контролю F1-Trac, що дозволяє пілотові вибирати між настройками для мокрого та сухого покриттів. Причому вперше в серії вона стала повністю відключається! До речі, аналогічний вибір режимів допускала і гоночна АБС. Суперкар Ferrari 458 Challenge був оснащений тим же двигуном, що і стандартний автомобіль, – 570-сильним 4,5-літровим 8-й циліндровим мотором з безпосереднім уприскуванням палива. За словами представників італійського виробника, гоночна Italia проїжджала коло тестового треку в Фьорано за 1,16,5 секунди – це на півсекунди швидше 599ХХ і майже на дві секунди швидше попередниці – F430 Challenge.

Для збільшення тяги на низьких оборотах були змінені передавальні співвідношення трансмісії F1, оснащеної подвійним зчепленням.

Відповідним чином була модифікована підвіска: більш «жорсткі» пружини, алюмінієві втулки, 19-дюймові диски з центральною фіксацією, покришки Pirelli збільшеного формату, зменшена на 30 мм посадка.

Другий, більш прогресивний гоночний автомобіль, був представлений в 2011 році громадськості був представлений і другий гоночний Ferrari – Ferrari 458 Italia GT3.

Дебют цієї машини, так само, пройшов в рамках заходу Ferrari Challenge Trofeo Pirelli паралельно з презентацією моночемпіонатной Ferrari 458 Challenge.

І як у випадку з Ferrari 458 Italia GT2, активну участь в процесі створення версії GT3 прийняло ательє Automobili Michelotto.

При цьому автомобіль став таким собі логічне продовженням Ferrari 458 Challenge. З глобальних змін: інша коробка, гальмівна система, змінена колія, інша система управління двигуном, рестріктори, можливість регулювання аеродинамічного кита.

Автомобіль був трохи легше і потужніше, ніж топова версія GT2. Віддача двигуна GT3 склала 550 к.с. при 9000 об / хв. Аеродинаміка автомобіля також дещо відрізнялася від GT2 і була повністю оригінальною.

Ferrari 458 Italia GT3 брала участь у численних гоночних серіях, включаючи FIA GT3 European Championship, FIA GT1 World Championship, Blancpain Endurance Series, International GT Open, а також інших численних національних чемпіонатах GT3.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти