Компанія Ferrari представила оновлену версію кабріолета Portofino M
Ferrari початкового рівня отримує більше потужності від V8, нової восьмиступінчастої коробки передач і заявляє про кращу керованість, пише видання Autocar.
Найдоступніша модель Ferrari, Portofino, була модернізована з введенням більш потужного модернізованого варіанту M.
Portofino M (скорочення від Modificata, історично використовувалося брендом для позначення еволюції продуктивності) включає в себе безліч технічних удосконалень у порівнянні зі стандартною моделлю. Це перший Ferrari, який буде представлений виключно в інтернеті, і перший автомобіль, випущений після закриття Маранелло під час пандемії в Італії.
При ціні від 206 000 євро (6,8 млн гривень) Portofino M трохи менше ніж на 84 000 гривень дорожче, ніж стандартний Portofino. Поставки повинні початися в середині 2021 року.
Зовні нова модель була злегка перероблена в порівнянні зі стандартним Portofino. Зміни торкнулися передньої частини кузова: новий дизайн бампера надає більш спортивний і агресивний вигляд.
Головною складовою технічних змін конкурента Aston Martin DB11 Volante є трансмісія. Поряд з установкою сажевого фільтра відповідно до майбутніх норм викидів Euro 6d і супутньої інженерією (включаючи перероблений вихлоп), щоб гарантувати, що це не впливає на звук двигуна, 3,9-літровий V8 Portofino з подвійним турбонаддувом був посилений з 592 к.с . до 612 к.с.
Не менш важливим є те, що нова восьмиступінчаста автоматична коробка передач з подвійним зчепленням замінює стару семиступінчасту коробку передач.
Коробка передач, перша восьмиступінчаста коробка передач Ferrari з відкидним верхом, оснащена модулем зчеплення на 20% менше і може видавати на 35% більше крутного моменту, ніж старий блок, хоча сам вихідний крутний момент ідентичний. Додаткова потужність і восьме співвідношення означають дуже невелике поліпшення часу розгону автомобіля до 100 км / год, з 3,5 до 3,45 секунди. Час розгону 0-198 км в годину на 1,0 секунди покращено до 9,8 секунди.
Portofino M також має повний п’ятипозиційний перемикач режимів руху Manettino від більш дорогих Ferrari, замінюючи режимний елемент стандартної моделі. Це означає, що у нього є режим гонки, який в поєднанні з Ferrari Dynamic Enhancer (який тонко використовує гальма, щоб тримати під контролем ковзання), як кажуть, підвищує залученість водія.
Крім того, стали доступні нові додаткові функції у вигляді досконаліших систем допомоги водієві (ADAS) і функцій забезпечення комфорту, таких як вентиляція і підігрів сидіння.