Новий Citroen C3 2021 – огляд, ціна, відео, технічні характеристики і тест-драйв
Citroën C3 – це яскравий хетчбек, який виділяється в потоці завдяки унікальному дизайну, а в нашому випадку, ще й завдяки насиченому бірюзовому кольору.
До речі, існує 97 варіантів оформлення екстер’єру, а це означає, що цей автомобіль ніколи не буде схожий ні на один інший. Можна погратися з кольорами і створити собі дійсно унікальний екземпляр.
На тесті у редакції “Твоя МАШИНА” автомобіль з бензиновим двигуном об’ємом 1,2 л на 110 к.с. і з 6-ти ступінчастим автоматом. Комплектація максимальна “SHINE”, ціна якої на сьогоднішній день починається від 538 600 грн.
У 2021 року малюк Citroën C3 став переможцем в номінації «Співвідношення ціна / якість” в національній акції “Авто Року”.
Що ж ми маємо за ці гроші?
– беpключевbй доступ;
– передні фари Есо LED і LED ходові вогні;
– дзеркала, які складаються автоматично, мають обігрів і електрорегулювання;
– систему автоматичного включення двірників і фар;
– задній датчик паркування;
– тонування задніх стекол;
– 16-ті легкосплавні диски;
– накладку “AIR BUMP” чорного кольору з білим декором.
Зовні Citroën C3 виглядає дуже мініатюрно і компактно, а ось в салоні досить просторо і що ще важливо – затишно. В інтер’єрі присутні елементи декору під колір кузова, в нашому випадку, бірюзові. Сидіння тканинні і як стверджує виробник, після оновлення 2020 року вони стали ще комфортніше і зручніше завдяки пінному наповнювачу. У місті мені дійсно зручно і комфортно, а ось на трасі звичайно шия починає боліти, і попа німіє.
Позаду місця мало, але мені при зрості 173 см цілком комфортно, головою об стеля не б’юся.
Крім відчуття затишку в салоні, мені подобається єдиний стиль, який перегукується з елементами екстер’єру і робить салон якимось особливим. І якщо врахувати, що цей автомобіль вважається бюджетним, його салон не виглядає дешево, на матеріали обробки приємно не тільки дивитися, але ще і чіпати.
З опцій ми маємо:
– клімат контроль;
– регулювання керма по вильоту і висоті;
– 7-ми дюймовий сенсорний екран мультимедіа з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto;
– камеру заднього виду;
– круїз контроль,
– 12 допоміжних систем для водія.
Багажник невеликий на 300 літрів, на жаль без сіток і гачків, але з запаскою.
Їде машина плавно і м’яко, педаль газу і гальма як на мене дуже різкі і гостро реагують на натискання. Підвіска м’яко проходить всі нерівності і справляється з ямами.
У місті машинка маневрена, при Сашиному стилі їзди витрата палива у нас вийшло 8,8 літра, якщо їздити спокійно, я думаю, що він буде менше, але це не точно.
З її габаритними розмірами не складно знайти місце для парковки, що круто.
До 100 км по паспорту машина повинна їхати за 9,8 секунд. Ми вирішили перевірити, а допоміг нам в цьому спеціальний прилад для виміру розгону DRAG-ON 2 , який вміє заміряти безліч найбільш затребуваних параметрів. Але що важливо, за своєю функціональністю він не програє аналогам, а ось за ціною він в 4-5 разів дешевше аналогів!
За підсумком двох спроб кращий час у нас вийшов 9,6 секунд, самі виміри дивіться в нашому відео огляді Сітроен С3.
По трасі машина їхала добре і стійко, при швидкості 120 км / год витрата палива у нас вийшла 6,6 літрів. Шумоізоляція на такій швидкості показала себе добре, можна було слухати музику, розмовляти і чути один одного не напружуючись.
В цілому це яскравий і комфортний хетчбек, який дійсно коштує своїх грошей.