Найбюджетніший купе-кросовер від Renault: технічні характеристики і фото

Купе-кросовер Renault ARKANA наробив багато шуму, коли з’явився на українському ринку восени 2020 року. І причиною цього стала не тільки яскрава і незвичайна зовнішність француза, але ще й те, що збирають автомобіль на українському ЗАЗі.

Ясна річ, що редакція “Твоя МАШИНА” з нетерпінням чекала тест-драйв, щоб особисто познайомитися з новинкою.

Нам на тест дісталася повнопривідна версія з об’ємом турбованого двигуна 1,3 л з потужністю 150 к.с. і 250 Нм крутного моменту. Трансмісія автомат – варіатор. Вартість автомобіля в комплектації “Intense”, на якій ми їздили, починається від 23 900 $ (за програмою Renault Бонус).

Почну мабуть з зовнішнього вигляду. Екстер’єр купе-кроссовера притягує погляди і не тільки нашої редакції, а й усіх інших учасників дорожнього руху, незалежно від того на яких машинах вони пересуваються. Заїжджаючи на заправку, ми зловили на собі захоплені погляди водія і пасажира позашляховика Mercedes, які пильно розглядали машину, а потім ще й поцікавилися у нас її вартістю.

Arkana має спільні риси дизайну з Renault Koleos і Renault Megane . Хоча на мою особисту думку, з останнім у неї не просто загальні риси, вони практично ідентичні. Ті ж сміливі і динамічні обриси кузова, оригінально оформлена передня частина – насуплена оптика з C-образними відгалуженнями ходових вогнів і хромований щит решітки радіатора. Рельєфні боковини з «м’язами» колісних арок, виразні виштамповки і ефектні світлодіодні ліхтарі, витягнуті майже на всю ширину корми.

Їх головні відмінності в габаритах і кліренсі, Аркана коротше, ширше і вище. Ну і звичайно, крос-купе має широкі підніжки, які не дають тобі забути, що ти їздиш на кросовері, а не на седані.

Довжина Аркани 4545 мм, колісна база 2721 мм, а кліренс 208 мм.

І якщо екстер’єр у неї спільний з седаном Megane, інтер’єр можна сміливо порівняти з Renault Duster. З яким вона до речі також ділить і платформу, а якщо точніше, Аркана побудована на модернізованій платформі Global Access, вона ж BО. (ВО – це платформа на якій побудований кросовер Renault Duster).

Після блискучої і яскравої зовнішності салон автомобіля нагадує, що ти в бюджетній машині і на “лакшері” розраховувати не варто.

Відразу увагу привертає мультимедійна система Easy Link c екраном в 8 дюймів. Її екран немов додатково прикріплений до центру торпедо, що додає якоїсь складності і фактурності.

На цей же екран виводиться зображення з камер кругового огляду. Загального плану машини з висоти немає, але можна вибрати картинку з кожної зі сторін автомобіля.

Знизу розташований красивий блок клімат-контролю, як і у Дастера. На торпедо присутні чорні глянсові декоративні вставки, на яких розташовані практично квадратні дефлектори вентиляції.

Карти передніх дверей обзавелися контурним підсвічуванням.

Посадку водія і переднього пасажира не можна назвати супер зручною, але і особливої незручності вона не викликає.

Задній ряд може похвалитися достатньою кількістю місця для ніг, над головою місця відповідно менше, але мені при зрості 173 см було комфортно, головою об стелю не билася)

Багажник вражає своїм розміром, дивлячись на похилий дах відразу і не скажеш, що в ньому стільки місця.

В цілому Arkana має низку приємних і корисних опцій, чого тільки коштує безключевий доступ з функцією зустрічі і прощання.

Першою дорогою на яку ми виїхали стала траса, і це точно не стихія крос-купе. Машина не дуже стійко стоїть на дорозі і сильно піддається поривам вітру. На деяких ділянках дороги, в залежності від дорожнього покриття, складалося враження, що шумоізоляції немає зовсім.

Максимальна швидкість 180 км/год, а витрата:

110 км/год – 6,7 л;

120 км/год – 7,5 л.

У місті машина показала себе краще, ніж на трасі. Але суцільні ями на дорогах давалися їй нелегко. Підвіска м’яка, але через високий кліренс був присутній ефект трясіння. При спокійній їзді, витрата палива у нас вийшла 9 л.

А ось на бездоріжжі, де здавалося б, повнопривідна Аркана повинна відчувати себе як риба у воді, ми застрягли. Хоча те місце і бездоріжжям назвати складно, звичайна лісова дорога. І що найголовніше машина не допомагала виїхати, вона просто вимикала повний привід і все. Спасибі добрим людям, які нас витягли за допомогою троса. Виходячи з цього, ми з моїм колегою зробили висновки, що її бездоріжжя, це просто грунтовка, де немає асфальту.

Підводячи підсумок, слід сказати, що Renault ARKANA красива, стильна і відносно бюджетна машина з високим кліренсом, а як ви знаєте, для наших убитих доріг це прекрасна якість. Вона не подарує вам відчуття комфорту седана або прохідності кросовера, але вона подарує вам відчуття, що ви їздите на новому купе-кросовері бренду, який відрізняється своєю надійністю і довговічністю, а зовнішність вашого автомобіля приковує погляди більше, ніж її дорогі конкуренти.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти