Тест-драйв Mazda CX-30: японський самурай в світі автомобілів

Кросовер Mazda CX-30 з’явилася на українському ринку ще в 2020 році, тому новинкою її не назвеш, проте редакція “Твоя МАШИНА” з інтересом чекала знайомства з новою моделлю, яка одночасно поєднує в собі комфорт седана і характеристики кросовера.

У нас на тесті опинилася повнопривідна машина з об’ємом двигуна 2,0 і 6-ти ступінчастим автоматом в максимальній комплектації “Premium” і в яскравому фірмовому кольорі Soul Red Crystal. Ціна такої ластівки 34 800 $ за поточним курсом.

Після свого дебюту в 2019 році Mazda CX-30 зайняла своє місце в модельній лінійці бренду між кросоверами Mazda CX-3 і Mazda CX-5. А ось побудована вона на основі останнього покоління Mazda 3, з якою відповідно ділить одну нову платформу Skyactiv-Vehicle Architecture. Однак незважаючи на схожість і габарити, конструкція кузова у машин різна.

Ще однією відмінною особливістю CX-30, якої раніше не було в автомобілях Mazda на українському ринку – це система M Hybrid: комбінація потужного стартера-генератора, блоку управління рекуперацією / гальмуванням, перетворювача електроенергії, акумулятора типу «літій-іон» (24 вольта, 600 кДж енергії, близько 0,17 кВт · год).

Екстер’єр

Зовні машина дуже схожа на Mazda CX-5 і це не дивно, адже вони мають загальний фірмовий дизайн КODO. Автомобіль виглядає динамічно, в якійсь мірі навіть “хижо”. На мою суб’єктивну думку, фірмовий червоний колір ще більше підкреслює привабливість і красу автомобіля, лінії більш помітні і красиво “грають” і “переливаються” в залежності від освітлення. Якщо чесно, цей колір підкорив мене ще багато років тому і я все ще не можу пройти повз червону Mazda і не провести її поглядом.

Подібність зі “старшою сестрою” особливо помітно спереду, де велика чорна решітка радіатора з хромованою рамкою, яка плавно перетікає вгору і підкреслює вузькі фари. Ззаду автомобіль виділяється витягнутою по горизонталі оптикою, спойлером-козирком над заднім склом і двома вихлопними трубами. По колу кросовер нагородили щедрим обвісом з нефарбованого пластика. З приємного, двері відкриваються разом з обвісом і тобі не потрібно переживати про те, що ти можеш забруднити гомілку.

Габарити моделі наступні:

Довжина – 4395 мм;

Ширина – 1795 мм;

Висота – 1540 мм;

Колісна база – 2655 мм ;.

Дорожній просвіт – 180 мм.

Диски легкосплавні 18-го радіусу.

Інтер’єр

А ось всередині машина схожа на свою “молодшу сестру” Mazda 3, якщо її можна такою назвати. Інтер’єр виглядає стримано, але “по-багатому”. Одним словом, японський бренд повільно, але впевнено крокує до якості, яку зараз можна зустріти в салонах преміум сегменту.

Кермо красиве і приємне на дотик, в центрі приладової панелі 7-дюймовий tft дисплей. Кольорова проекція на лобове скло відчутно полегшує життя за кермом.

Високу центральну консоль на торпедо вінчає мультимедійна система з 8,8-дюймовим дисплеєм, яка відрізняється високою якістю і підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Камера кругового огляду 360 градусів теж радує.

Але головною і приємною особливістю салонів автомобілів Мазда, і СХ-30 не виняток, є те, що все розраховано на зручність водія. Вся архітектура інтер’єру створена навколо нього, і створена дуже зручно і ергономічно. Все в межах погляду і витягнутої руки. Незважаючи на нинішню моду, в машині немає величезної кількості сенсорних екранів, все управляється за допомогою зручного джойстика, який завжди під рукою.

Окремої уваги заслуговує вся електроніка Мазди, вона працює виключно, немає ніяких “тупящих” моментів, все як годинник.

Передні крісла тільки виглядають спортивно, насправді вони зручні, з хорошою бічною підтримкою, у водія є електропривод з пам’яттю на два положення.

Задній ряд не може похвалитися великою кількістю місця, мені при зрості 173 см було замало місця і для ніг і над головою.

Багажник у CX-30 невеликий на 295 літрів. На жаль, ніяких поличок і ніш для дрібних предметів не передбачено. Крючків для сумок і пакетів немає. У запасному колесі лежить сабвуфер акустики Bose на 12 динаміків.

Їзда

Керувати автомобілем приємно, як в поворотах, так і на прямій, машина дуже впевнено стоїть на дорозі. Звичайно ж більше задоволення від водіння отримуєш на трасі, а ось в місті, де дорожнє покриття рясніє ямами, відчувається жорстка підвіска.

Система G-Vectoring Control Plus покращує точність рулювання за допомогою контролю тяги і легкого пригальмовування потрібного колеса. В першу чергу це звичайно ж зроблено для безпечного проходження поворотів.

Витрата на трасі при швидкості 110 км / год – 7,2 літра. У місті у нас вийшло – 12,5 літра.

Також, Мазда СХ-30 має активний круїз-контроль з системою Stop & Go. Вона контролює дистанцію до автомобіля, що їде попереду автомобіля, дозволяє починати рух після зупинок, а також володіє системою контролю руху в смузі. А ще Mazda стежить за станом водія по руху його очей.

Оптика на вищому рівні, адаптивне дальнє світло, яке самостійно вимикається і вмикається, і повторюся, що робить це дуже коректно.

Підсумки

Mazda СХ-30 створювалася, як компактний міський кросовер, який за відчуттями всередині не особливо буде відрізнятися від седана або хетчбека, а зовні дозволить вам проїхати там, де на іншій машині з меншим кліренсом можна буде застрягти. Але, я не говорю про серйозне бездоріжжя, я говорю про нечищені дороги, бордюри і іншиі перешкоди, з якими стикаються водії в місті. І в цілому, машина блискуче справляється з поставленими завданнями і дарує тільки позитивні емоції від водіння.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти