Mazda CX-5: японський кросовер, який роками не втрачає актуальності

Кросовер Mazda CX-5 дуже популярний автомобіль на просторах нашої країни, в 2018 році він навіть ставав володарем титулу «Кросовер року» в авторитетному конкурсі “Автомобіль року в Україні”.

Тому редакція “Твоя МАШИНА” аж ніяк не могла обійти стороною цю машину і не взяти її на тест-драйв.

Японський бренд не випускає нові моделі дуже часто, відразу варто зазначити, що їм і не треба, вони роблять зовнішність машини відразу на роки вперед, і вона ще довго не втрачає свою актуальність.

Теперішній дизайн машина отримала в 2017 році, коли вийшло друге покоління автомобіля в японському фірмовому стилі Кодо. Звичайно, автомобіль став відрізнятися від попереднього покоління, він став більш сучасним, динамічним і спортивнішим. Однак на дворі 2020-й, немає сенсу порівнювати зміни поколінь. У 2019 Мазда зробила рестайлінг і оновила автомобіль 2019-2020 модельного року.
У 2019, ми вже їздили на оновленій Mazda CX-5 і навіть записали відео зі своїми враженнями.

Зараз у нас на тесті опинилася повнопривідна Mazda CX-5 в комплектації Top, ціна якої, наразі 41 500 $.

Що ж, змінилося в машині з оновленням?

Зовні, на перший погляд, здається, що нічого не змінилося. Якщо ж добре придивитися, можна помітити кілька відмінностей:

  • Передній логотип на топ-комплектації став плоским. У ньому знаходяться радари систем безпеки.
  • Повнопривідні версії отримали світлодіодні задні ліхтарі.
  • Інший дизайн литих легкосплавних дисків діаметром 19 дюймів на 10 спиць.

На мою суб’єктивну думку, екстер’єр машини близький до ідеалу, в ньому все відмінно і гармонійно виглядає, єдине, що я б додала, так це, подовжила задню частину, щоб розміри стали більш пропорційними. Але в цілому, зовнішність машини мене підкорює і закохує, особливо в цьому темно-синьому кольорі, відтінок якого змінюється залежно від освітлення.

Велика частина оновлень торкнулися салону:

  • Нова електронна гібридна приладова панель.
  • На картах дверей і консолі тепер замість пластика справжнє дерево, виглядає це дорого і по багатому.
  • У топової комплектації салон тепер з натуральної шкіри Nappa, яку використовують виробники преміальної трійки і чого вже точно немає у більшості з машин конкурентів.
  • У шкіряних салонах з’явилася функція вентиляції передніх сидінь.
  • Дзеркало заднього виду в топовій комплектації тепер без рамок і з автоматичним затемненням.
  • У 7-ми дюймового мультимедіа додалася підтримка Apple Car Play і Android Auto.
  • Камера заднього виду тепер має кут огляду в 360 градусів, але це тільки в топовій комплектації, інші залишилися з камерами заднього виду з динамічними лініями. Однак якість картинки бажає кращого, так що терпляче чекаємо третє покоління.
  • Стеля і стійки чорного кольору.

У нашій комплектації ще був додатково встановлений сонячний люк.

Коли сідаєш в салон, розумієш, що японці вирішили плавно переміщатися в преміум сегмент не на словах, а на ділі. Все виглядає акуратно, стильно і дорого. Всі рядки, весь пластик, все є насолодою для очей.
Вся електроніка і асистенти працюють, як годинник.

Шумоізоляція, не ідеальна, але і дискомфорт не викликає.

Єдине питання в салоні, до короткого підлокітникa, який не регулюється і до нього просто не діставали ні я (зріст 172 см), ні мій колега Олександр (зріст 178 см).

Багажник на 477 л, є гачки, що робить його більш зручним для користування. Шторка зручно відкривається разом із задньою кришкою. Запасного колеса немає, замість нього набір для ремонту.

Чи є зміни по ходовій?

Рух став більш плавним. За плавність відповідає нова система контролю руху автомобіля G-Vectoring Control Plus.

Підвіска задня незалежна, досить таки жорстка.

Максимальна швидкість 195 км/год, при 170 км/год по трасі можна їхати досить комфортно.

Що під капотом?

Тестована Мазда СХ5 має 2,5 л бензиновий двигун Skyactiv-G з 6-ти ступінчастою автоматичною коробкою, 194 кінські сили і 258 Нм.

Довжина кузова 4550 мм, ширина з урахуванням дзеркал 2115 мм, висота 1680 мм. Кліренс 200 мм.

Витрата бензину у нас вийшла наступна:

Траса 110 км/год – 7,5 л
Траса 120 км/год – 8,1 л
Місто при динамічній їзді – 13 л.

По трасі машина йде відмінно, система стеження за розміткою повністю не дає виїхати за свою смугу, якщо не включений поворотник, кермо трохи коректує рух в правильному напрямку, однак якщо ви продовжуєте перетинати лінію, кермо дає звуковий сигнал і після нього вже не “впирається” . Активний круїз-контроль працює практично без зауважень.

У місті ця машина поводиться бездоганно, вона компактна, маневрена і комфортна. Вона відмінно управляється і має зручний педальний вузол.

За відмінну керованість доводиться платити жорсткою підвіскою, а з якістю наших доріг, особливо з приходом весни, її жорсткість ви будете, ой, як відчувати.

За тиждень тест-драйву я прийшла до висновку, що на мою, суб’єктивну думку, цей кросовер більше підходить прекрасній половині людства. І судячи з того, скільки жінок я бачу за кермом СХ-5, так думаю, не тільки я.

А ось у Олександра свої особливі відносини з Mazda CX-5.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Alexandr V. (@in_tellectual)

Як підсумок, можу сказати, що це якісна і технологічна машина, яка подарує задоволення від водіння.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти