Тест-драйв Nissan Navara: рамний позашляховик за ціною кросовера
Коли я приїхав забирати пікап Nissan Navara, мої перші думки були про те, що він просто величезний і я не уявляв як буду їздити на ньому два тижні. Адже він здавався мені таким великим і неповоротким. Та й взагалі я думав, що Навара це вантажний спецтранспорт, який буде незручним, великим для міста, гучним і не дуже комфортним для траси. Одним словом, я припускав, що це досить нудна і нецікава машина, про яку-то і розповісти буде нічого.
Однак, все виявилося зовсім не так! І зараз я вам все детально розповім і покажу.
В даний момент Nissan Navara можна купити за 34 500 $, максимальна комплектація, яка, власне і була у нас на тесті, коштує 43 000 $.
За час тесту машина стала справжнім і вірним другом, який завжди поруч, незалежно від того, яка на вулиці погода, жарко, холодно, дощ, сніг, бруд, йому все одно.
У даного пікапа є все, що необхідно і навіть більше. Рамна конструкція, повний привід, кліренс 22 см, і крім цього божевільні ходи і непробивна підвіска.
Під капотом дизель на 2,3 л, 190 к.с., 450 Нм і 7-ми ступеневий автомат.
На собі він може везти майже 1,1 тонни, а за собою може тягнути 3,5 тонни.
У нього повністю діодні фари з омивачем, камера 360, безключевий доступ, автоматичне складання дзеркал, правда не при закритті, а просто кнопкою з салону. Круїз-контроль, датчик світла, електрорегулювання водійського сидіння, підігрів передніх сидінь двохпозиційний і просто шикарні диски. Коротше кажучи, цей пікап вид має, тому на нього часто обертаються і задивляються.
Задню частину кузова можна накрити як завгодно, алюмінієвий, рулонний, м’який навіс або преміум кунга.
Коли я потрапив в салон, я відчув себе в знайомій обстановці, адже зовсім недавно ми тестували Infiniti QX50 і QX60. У Навара і кермо схоже і щиток приладів, особливо центральна частина, просто іншого кольору. Про сидіння я можу говорити годинами, адже практично відразу тіло розуміє, що йому зручно, одним словом, сидиш як в кріслі. В цілому відчувається загальний комфорт в салоні, особливо якщо врахувати, що салон обшитий шкірою.
Пластик в салоні не м’який, але у пікапа його таким і не чекаєш. Кермо, перемикач швидкостей, ручник, підлокітник, підлокітник на двері, вони всі м’які і приємні на дотик. Я б тільки додав довжини підлокітнику, тоді б ціни йому не було, а так, я чесно кажучи, не зрозумів на кого він розрахований.
У Navara непогана мультимедіа, яку я знову мимоволі порівнював з Infiniti і незважаючи на те, що Nissan більш бюджетний бренд, мультимедіа у нього краще, як зовні, так і за своїми технічними характеристиками.
Android Auto працює безперебійно, є можливість налаштувати підсвічування приладів і мультимедіа в авто режимі день / ніч так, що її видно при яскравому сонці і вона не виїдає очі на повністю темній трасі.
За підсумком тесту я сміливо можу сказати, що всі мої побоювання були марними, адже машина себе чудово почуває, як на міських дорогах, так і на трасі. А на бездоріжжі, це взагалі справжній танк, який проїде там, куди інші навіть не сунуться.
Вона м’яка, комфортна і просто пливе по дорозі, за кермом цього пікапа навіть не помічаєш, що асфальт зійшов разом зі снігом.
Витрата палива на трасі при 120 – 130 км / год вийшла 8,2 – 9,5 літрів. У місті вийшло до 15 літрів, але я практично жив у лісі всі два тижні, поки їздив на Навара.
Підводячи підсумки, хочу розповісти вам про плюси і мінуси, які ми виділили для себе.
Мінуси:
1. Короткий підлокітник.
2. Відсутність підігріву керма і лобового скла.
3. Відсутність адаптивного круїз контролю.
Плюси:
1. Підвіска.
2. Розмір і стійкість на дорозі.
3. Шикарна оглядовість.
4. Прохідність.
Завжди коли ми беремо машину на тест-драйв, в більшість з них я закохуюся, і завжди крутиться на язиці їх характеризувати, як ідеальні, хоча я розумію, що немає нічого ідеального, але цю машину можна сміливо назвати універсальною. Вона універсальна і для міста і для траси і для бездоріжжя. Якщо ви живете за містом у приватному будинку, часто їздите на дачу, риболовлю, полювання, в такому випадку ця машина може бути навіть ідеальна, адже на ній можна поїхати туди, куди ви навряд чи поїдете на гламурному позашляховику.