Українські КрАЗи врятували від негоди понад дві тисячі людей

Вітчизняні вантажівки відмінно справилися із стихією.

На ім’я генерального директора «КрАЗу» Р.Черняка надійшов лист-подяка за небайдужість, розуміння і підтримку за підписом начальника Головного управління ДСНС України в Полтавській області В. Салогуба. У листі, зокрема, йдеться: «Спасибі Вам особисто за своєчасну реакцію і оперативне надання спеціальної техніки для невідкладної допомоги в ліквідації наслідків складних погодних умов та допомогу у звільненні зі снігових заметів автотранспорту та пасажирів. Завдяки Вашій підтримці, спільним зусиллям, а також згуртованій роботі була надана допомога і евакуйовані зі снігового полону 1376 автомобілів та 2475 осіб».

Про це повідомляє прес-служба автовиробника.

Події 25-27 грудня у черговий раз довели необхідність наявності в автогосподарствах комунальних і дорожніх служб країни, підрозділах ДСНС потужної повнопривідної техніки вітчизняного виробництва – вантажівок КрАЗ. Тільки їм вдалося впоратися з рятувально-евакуаційною роботою, перед якою інша техніка виявилася безсилою.

Водій-випробувач Василь Ухналь, який разом з іншими заводчанами на КрАЗ-Фіоні був в епіцентрі подій, зазначає, що навіть на броньованій вантажівці важко було пробитися крізь щільну снігову цілину. «О 21.00 25 грудня зателефонував начальник цеху, коротко сказав збиратися на евакуаційні роботи на Золотоніської трасу. У 21.32 я вже був на заводі і тільки о 0.45 нам вдалося пробитися безпосередньо в саму гущу величезної пробки з машин, що утворилася, у тому числі, через застряглу пожарку МНС  – ЗІЛ-131. «Де ви, давайте швидше», – квапили нас рятувальники, що працювали на цій ділянці. – Все стало – безвихідь! »

Насамперед «Фіона» пробила дорогу і розчистила пробку із машин, що збилися в купу, відтягнувши пожежний ЗІЛ до штабу. Далі вже розтягували в різні боки техніку, щоб забезпечити хоч якийсь проїзд. Евакуювати людей нам допомагали теж КрАЗи – 4х4 5233: бортові і вахтовки, надіслані нацгвардійцями і Полтавським ГЗК. Нехай і однією ходкою, проте битком набиті машини відвезли людей з Гюнсела і маршруток на вокзал до Кременчука.

Сніговий покрив стояв настільки високо, що інша техніка, крім КрАЗів, туди б не пробилася. Навіть Фіона один раз сіла на мости і з допомогою двох наших КрАЗів в три тяги вибралася з сніжної пастки.

Коли вивезли людей на ділянці Липове – Святілово, подзвонили з Черкас із проханням допомогти на ділянці Липове – Іркліїв, де застрягли з десяток легкових машин і ніяка техніка до них дістатися не могла.

Люди, побачивши Фіону, раділи не лише визволенню, а й потужній машині – фотографувалися поруч, групами і поодинці. КрАЗ був героєм тих днів і ночей! Його перевага – і в високій прохідності, і, зокрема на Фіоні, широкому задньому люку, який легко опускається і піднімається. Люди похилого віку і діти, яких було чимало, могли спокійно і швидко піднятися у кузов машини. Скільки людей ми вивезли – не рахували. Були КамАЗи з солдатами, які їхали на Донбас, багато автобусів, маршруток, легкової та вантажної техніки і навіть «газон» з небіжчиком, якого везли до Недогарок.

Техніку витягали вже тоді, коли інженерний гусеничний шляхопрокладчик БАТ, доставлений евакуатором із Харкова, розчистив від снігу дорогу».



Не пропустіть