Найдешевший кросовер від Renault: технічні характеристики і фото

Знаєте, як про зручне взуття говорять, взула і забула, так я з усією впевненістю можу сказати про автомобіль, який опинився на тесті у “Твоя МАШИНА”, а саме Renault Duster лімітованої серії Ultramarine. Мені достатньо було в нього сісти і рушити з місця, щоб відчути габарити та спорідненість з автівкою, в мене склалося враження, що я на ньому вже не один десяток кілометрів проїхала. Але давайте про все по порядку)

Не так давно ми тестували преміальний кросовер Renault Koleos і почали по іншому дивитися на французький бренд, але покатавшись на одному з найдешевших кросоверів України з найбільшим кліренсом і чудовими прохідними якостями, ми закріпилися в думці, що автомобілі бренду Renault стали для нас відкриттям 2020 року.

Дастер відноситься до бюджетних міських кросоверів, вартість автомобіля, який був в нас на тесті починається від 467 300 гривень (за програмою Renault Бонус).

Кросовер на якому ми їздили має під капотом дизельний двигун об’ємом 1,5 л на 110 к.с. Автоматичну коробку передач і передній привід.

Також авто має симпатичний зовнішній вигляд. Силует високо піднятого кузова легко впізнати і ідентифікувати. Особливої уваги заслуговують фари з яскраво вираженою лінією ходових вогнів і інтеграцією внутрішніх елементів в хромовані смужки решітки радіатора, чорний повітрозабірник на передніх крилах і задні ліхтарі з 3-D малюнком.

А лімітована серія Ultramarine додає деяких особливостей дизайну автомобіля.

Модель має спеціальний колір кузова “синій неон”, який грає і переливається в залежності від зовнішнього освітлення. В салоні багато елементів отримали сині вставки. Синій колір присутній на ручках вентиляційних решіток, на сидіннях і картах дверей, на важелі коробки передач. Диски також незвичайні, на два кольори і п’ять спиць, є написи Duster на сидіннях.

І якщо вже мова пішла про сидіння, то вони не тільки симпатично виглядають, але і доволі зручні. Пасажира обділили підлокітником, але у водія він є. Задній ряд має достатньо місця для пасажирів і низький центральний тунель.

Повертаючись до особливостей Ultramarine, мене і мого колегу просто підкорив безключевий доступ, адже відверто кажучи я не очікувала його отримати на Дастері.

Розміщення деяких кнопок, як на мене, не відповідають законам логіки, наприклад, підігрів руля або сидінь, та й круїз-контроль трохи віддалився від усіх кнопок. Але в той же час Дастер має симпатичну панель клімат-контролю з трьома шайбами. В вечірній час не вистачало підсвітки керма, адже інтуїтивно ще не знаєш що і де знаходиться.

Мультимедійна система доволі проста, розібратися в ній не складно. Підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Навігація працює справно і коректно прокладає маршрути. Паркуватися допомагають парктроніки, до роботи яких нарікань немає.
Шумоізоляція бажає кращого, але я не впевнена, що у когось в цьому класі вона набагато краще.

А от до підвіски нарікань немає, вона чудово проходить усі нерівності і ями, створюючи всі умови для комфортної їзди по українським дорогам. Звичайно нерівності відчуваються, але кросовер проходить їх м’яко і впевнено. На трасі комфортна швидкість 100 – 110 км/год – вище цього параметра в салон пробивається шум дороги і двигуна, їхати стає некомфортно.

При позашляховій озброєності і заточеності під грунтові дороги, Дастер відмінно відчуває себе на асфальті в місті. Зв’язка дизеля 1,5 л з автоматом дозволяє відчувати себе комфортно і їхати як в потоці, так і швидше нього. А невеликі габарити, зрозуміле рульове управління і гострий відгук газу дозволяють з легкістю маневрувати, що для міста є найголовнішим.

На лісових дорогах, для яких він і був створений, Дастер показав себе прекрасно.
При кліренсі 210 мм і в умілих руках, навіть на передньому приводі кросовер виявився здатний на багато що, чим дуже сильно нас здивував. (Навіть страшно уявити на що Дастер здатний з повним приводом).

Звіси кузова дозволяють “штурмувати” високі перепони без ризику пошкодити бампери або кузовні панелі. Також в базі – антигравійний захист днища і сталевий – картера двигуна. Ми прийшли висновку, що на Дастері легко можна доїхати по бездоріжжю до пункту призначення, чи то дачі, будинку в лісі або озера.

І наостанок про приємне, а саме про витрату палива. На трасі при швидкості 90 км/год у нас вийшло 5 л, при швидкості 110 км/год – 5,8 – 6 л. Місто – 6,4 л, на бездоріжжі – 6,8 л.

Підбиваючи підсумки, хочу сказати, що Renault Duster лімітованої серії Ultramarine має бюджетну ціну, але при цьому – це стильний компактний міський кросовер, який почуває себе впевнено як на асфальті, так і на бездоріжжі. Тому мені здається, що часи, коли Дастер сприймали, як автомобіль “для дачі”, пройшли.

Читайте також: Cayenne Coupe за 3 млн гривень від Porsche: тест-драйв Твоя МАШИНА

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти